01 Aralık 2008

Sezen Aksu’dan Darüşşafaka yararına konser

TİM Maslak Show Center’da 3 Aralık Çarşamba akşamı gerçekleşecek konserde, Sezen Aksu ve orkestrası hiçbir ücret talep etmeden sahne alacak.
Sezen Aksu, Darüşşafakalı çocuklar yararına konser verecek. Konserin tüm geliri Darüşşafaka Cemiyeti’nin “Eğitimle Değişen Yaşam” misyonunu desteklemek için bağışlanacak. Biletlerin 50 ve 150 YTL’den satışa sunulduğu konserde 400 kişilik bir bölüm özel olarak 300 YTL taban fiyattan açık artırmaya çıkarılacak.
Garanti Bankasının ana sponsoru olduğu projeyi, reklam ajansı TBWA, prodüksiyon şirketi Artı 3 ve Biletix gönüllü destekliyor.
Darüşşafaka’da 2008-2009 eğitim-öğretim yılında toplam 830 öğrenci eğitim alıyor. Babası hayatta olmayan ve olanakları yetersiz ilköğretim üçüncü sınıf öğrencileri arasında yapılan sınavla öğrenci kabul eden Darüşşafaka Eğitim Kurumları, öğrencilere iyi bir öğrenim vermenin yanı sıra onları hayata hazırlamak ve kültürel yönden zengin kılmak amacıyla sosyal etkinliklere de önem veriyor. Dördüncü sınıfta Darüşşafaka ailesine katılan çocuklar, üniversiteyi bitirip yetişkin birey olana kadar Darüşşafaka tarafından destekleniyor.

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile