06 Kasım 2008

Kaygılı durumdayız herkes konuşmalı

Sezen Aksu, Ankara'daki konserinde Türkiye'nin son dönemdeki ekonomik kriz ve terör konusuna dikkati çekerek anlamlı bir konuşma yaptı.
Ünlü sanatçı Sezen Aksu’nun Ankara’daki konseri, sanatçının farklı bir konuşmasına sahne oldu. Her konserinin açılış konuşmasını esprilerle süsleyerek dinleyicilerine bir stand-up şovu yapan Aksu, bu kez daha ciddi bir konuşma yaptı. Türkiye'nin son dönemdeki durumundan kaygı duyduğunu dile getiren ve "İnsanlar mutsuzken, ben mutlu olamam" dedi. Aksu ayrıca dinleyicilerinden yaşananlara karşı sessiz kalmamalarını rica etti.
Konserine hala dillerden düşmeyen eski şarkılarıyla başlayan Sezen Aksu, “Ben tek başıma ne yapabilirim diye düşünüyorum. Bir insanın bireysel öz gücünün farkına vardığı andan itibaren yapabileceklerini düşünüyorum. Kapımızın önünü süpürürsek, hepimiz şöyle ucundan kıyısından tutarsak, inanıyorum ki çok daha güzel şarkılar paylaşacağız. Geceleri çok daha rahat uyuyacağız. İçimiz kanamayacak hiç durmadan. Olacak, sessiz kalmamanızı bilhassa rica ediyorum.
Sezen Aksu’nun Anadolu Gösteri Merkezi’ndeki konserini izlemeye gelen 10. Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer ve eşi Semra Sezer, ünlü sanatçıyı kuliste ziyaret etti.

1 Yorum Ekle:

Anonymous Adsız said...

love her!!!!!!!!!!!:)

12:34 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile