31 Mayıs 2008

Deniz Yıldızının Hikayesi

1- Deniz Yıldızı (Söz: Sezen Aksu - Beste: Arto Tunçboyacıyan)
"deniz yıldızının hikayesidir hayat, ne kadar kurtarırsan kar"

2- Ben Sana Küsüm Aslında (Söz: Sezen Aksu - Beste: Sezen Aksu)
"sen esas alemi seçtiğinden beri, ben o saatte bittiğimden beri, dünya bildiğin gibi, dönüyor işte uzun uzun konuşuruz birgün, son istanbul beyi"

3- Albümün en büyük sürprizi: Onno'nun piyanosu eşliğinde, hiç ortaya çıkmamış bir bestesi. Kaydın üzerine Ayda Tunç kemanıyla eşlik ediyor. Onno'nun Sezen'e cevabı bir şarkı; Ben Sana Küsüm'e cevabı...

4-Hala Haber Bekliyorum Senden (Söz: Sezen Aksu - Beste: Arto Tunç)
"Yazık bir şey gelmiyor elden..."

5-Kırık Vals (Söz: Yıldırım Türker - Beste: Arto Tunç)
"Mevsim suluboya olsa, günlerden mercan. İşte sanki o an, Nubar Terziyan sırtımı okşar, eski filmler hala o bahçede, siyah beyaz ağlar."

6-Güvercin (Söz: Sezen Aksu - Beste: Sezen Aksu)
"Gitti cancağızım gitti, bitti son İstanbul..."

7-Bir Romanı Sevdim (Söz: Sezen Aksu - Beste: Sezen Aksu)
"tıngırdama tıngırdama olmaz olası. şıngırdama şıngırdama gerdan parası. anası danası yedi sülalesi. aç aç doymuyor insan mayası"

8-İzmir'in Kızları (Söz: Sezen Aksu - Beste: Sezen Aksu)
"İzmir'in kızları ayıptır söylemesi laf aramızda sevişe sevişe de ölür dövüşe dövüşe de icabında hiçbir topuk tıkırtısı bu kadar davetkar çalamaz bir göz vuruşuyla yerle bir eder böyle birşey olamaz"

9-Kutlama (Söz: Sezen Aksu - Beste: Arto Tunç)
"Kirazlar olmadan tez vakitte, asmanın sürgün veren dallarında, nergisin zerenin taç yapraklarında, seninle baharı kutlamaya geliyorum."

10-Sor Beni (Söz: Yıldırım Türker - Beste: Arto Tunç)
"Sır olmuş sözüm benim, kulak ver rüzgarlara, kendinden bul sen beni..."

11-Memet (Söz: Sezen Aksu -Beste: Sezen Aksu)
"Memet küçücüksün Memet, insan soyu böyle en nihayet öteki desen beriki desen... kendini de bizi de dünyayı da affet"

12-Tanrı'nın Gözyaşları (Söz: Sezen Aksu - Beste: Sezen Aksu)
"Her insan meyillidir, ihanete cinayete, her insan merhametli ve zalimdir, bir yandan gücün suç ortaklığında, vicdan ilahi bir takiptir."

13-Menajer (Söz: Sezen Aksu - Beste: Arto Tunç ve Sezen Aksu)
"Bir baktım aynı cümle herkes helak, herkes aynı dertten muzdarip canlar, bize yeni menajer lazım..."
14-Beşik (Söz: Sezen Aksu - Beste: Sezen Aksu)
"Yollar dikenli yollar ıtır yasemen, her lezzeti tattık aynı kaseden, şeytan gibi bizi tene hapseden Bizdik... Biliyoruz..."

3 Yorum Ekle:

Anonymous Adsız said...

ne zaman cikiyor album acaba????

10:51 ÖS  
Blogger Vladimir said...

milliyet sanat dergisi haziran sayısında 3 sayfa albüme ayrılmış haziranın ilk yarısında çıkacağı yazılı. şarkılar hakkında detaylı bilgiler var.

3:16 ÖS  
Anonymous Adsız said...

HARİKA OLMUŞ ŞARKILAR MÜTHİŞ MUHTEŞEM TEK KELİME İLE HEMEN ALIN

12:58 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile