10 Nisan 2008

Sezen her gün aranan ekmek gibidir…

"Demir Leblebi" döneminde ne kadar dövülmüş, ne kadar hırpalanmış olsam da beni asıl üzen şey, o günlerde olduğu gibi, bugün de yurdum insanının hâlâ ifade özgürlüğü sıkıntısını çekiyor olmasıdır.
Sezencim sağ olsun Açık Radyo’daki programında o albümde sosyal sorumlulukları içeren şarkılarıma karşı gösterdiği hassasiyetle bir kere daha gözlerimi yaşarttı.
Bazı insanlar ekmek gibidir, her gün aranır, bazıları da ilaç gibidir, lazım oldukça aranır. Sezen, benim için ekmek gibidir her gün aranır.
Meraklanma Sezen'ciğim iyiyim, sana da söylediğim gibi, şarkıların girdiği eve hastalık girmez. Yine bir gün oturur konuşuruz bunları. Seni utandırmak istemem ancak biliyorsun, her gün bir Sezen şarkısı dinlemezsem o günüm biraz eksik kalır, biraz bulutlu geçer.
Ne zaman senle konuşsak, içim öyle bir serinler ki, “huzur dediğimiz şey bu olsa gerek” demekten kendimi alamam. Yine konuşur, gene hasbıhal ederiz. Müzikten girer, Ege'den çıkarız. Şarkılarından başka neyimiz var ki hayatlarımızı kolaylaştıran?
Ha bu arada unutmadan söyleyeyim; bugün bahçeme bir ağaç diktim, adı “Sezen” oldu.
Eski ve yeni hasretlerimle öperim, dostum.

Nazan Öncel

1 Yorum Ekle:

Anonymous Adsız said...

Nazan asla affetmemeliydi

2:06 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile