19 Mart 2008

Ajda'dan zor kurtuldum

Açık Radyo'nun 'Dinleyici Destek Projesi' ne katılan Sezen Aksu'dan ilginç itiraflar.

Sezen Aksu, 3 saatlik canlı programında dinleyicilerden gelen soruları da içtenlikle cevaplandırdı. Radyoları başında bulunanlara son derece keyifli saatler geçirten Aksu, zaman zaman başından geçen ilginç olayları ve anıları da dinleyenlerle paylaştı. İşte o ayrıntılar:

Neden röportaj yapmıyor?
"Ben röportaj yaparken çok geriliyorum. Karşıdaki insan da aynı durumu yaşıyor. Kendimi defansta gibi hissediyorum ve bir kontrol mekanizması ortaya çıkıyor.Bu durumda iki tarafta zekasını patlatıyor. Ben de düşündüm ki bu röportaj sırasında harcayacağım enerjiyle 2 şarkı daha yazarım. Hepimiz hakkında daha hayırlı diye düşünüp...Bu beni çok geren meseleyi hayatımdan neredeyse tamamen çıkardım. Çok az veriyorum. Çünkü bilinçli ne hissediyorsam, ne düşünüyorsam benim de kendime göre bir gazetem var, albümlerim, orada zaten yazıyorum...Kalpten kalbe daha güzel anlaştığımıza inanıyorum. "


Son zamanlarda ne yapıyor?
"Uzun bir süre Aysel Gürel ile birlikteydik. Bir kere daha hayatı o kadar çakmış olmaya çok özendim. Hasta yatağındaydı, oksijen veriliyordu, her tarafı delik deşikti. Bu kadar hastalığıyla eğlenen, herşeyin farkında olan, kimseye hüzün yüklememek için neşesini ve ümidini hiç durmadan akıtmaya devam ederek hayatımın en büyük derslerinden birisini aldım ondan giderayak. O arada aynı anda annemin 2 dizine birden protez takıldı. Onun ameliyatına gittim geldim."

Aysel Gürel'e
"İzmir'den döndüm Aysel'i...kaybettik diyemeyeceğim ben çünkü enerjinin kaybolduğuna inanmıyorum. Hüzünlüydü ama her defasında insan biraz daha hayatı farkediyor, farkındalığı artıyor. Her acı insana bir şey katıyor. "

Ajda Pekkan'dan zor kurtuldum
"Amelia Rodriguez benim idolümdü. Çok da etkisi altımda kaldım. Onu çok dinleyip etkisi altında kaldığım zamanlarda bir sürü insan dikkat çekmişti. Amelia Rodriguez gibi söylüyor diye. Ben zaten kişiliğimi çok zor buldum. Ajda Pekkan'dan kurtulana kadar canım çıktı. Arkasından Nükhet Duru, Amelia Rodriguez daha böyle bir sürü insan."

Hürriyet

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile