03 Şubat 2008

Sezen Aksu Berlin'i bir kez daha fethetti

Sezen Aksu Almanya'nın başkenti Berlin'i bir kez daha fethetti. 4 bin kişilik konser salonuna girmeyen Sezen Aksu hayranları arasında izdiham yaşandı. Sevilen şarkılarını sahnede büyüleyici bir performansla sunan sanatçı, bir kaç dilde sık sık "Sezen Aksu, seni seviyoruz" tezahüratlarıyla karşılaştı. Şarkılarını kesip, seyircilerin bu tepkisine yanıt vermek durumunda kalan sanatçı, çok sevilmenin güzel bir duygu olduğunu söyledi. Aksu, "Övgü dolu sözler duymak herkesin hoşuna gider. Bense böyle sizler gibi kitlelerden bu övgüleri alıyorum. Bu nedenle de bana bu duyguyu yaşattığı için Allah'ıma şükrediyorum" dedi. Vücut ısısının 37 derece ve üstünde olduğunu aktaran Aksu, bunun çocukken de sorunlara neden olduğunu ifade etti. Aksu, "Ben küçükken yatağa pijamayla girer, sabah çırılçıplak uyanırmışım. Öyle ateş basarmış ki, üstümde ne varsa çıkarırmışım. Bir keresinde kızamığa yakalanmışım; annem, 'Kızamıktan ölen ilk çocuk kesin bizimkisi olacak' demiş. Çünkü üstümde ne var ne yak çıkarırmışım. Duvarları tırmalar ve duvarlarda gezermişim. Babam, 'Deli bir çocuktun, deli doğdun; büyüdün akıllandın' der. 4 yıl birlikte yaşadığım kocam, o evlilikten aklımda kalan ilk şey 4 yıl boyu bir türlü ısınamamış olması yani sürekli üşüdüğüdür. Haklı zavallı. Çünkü ben ateşli bir kadınım.
Bu nedenle benim vantilatör koleksiyonum var. Tepemin üstünde bile vantilatörle dolaşıyorum. Sahne arkadaşlarımla benim aramda da ikiye bölünmüşlük var. Onlar üşüyor, beni ateş basıyor. Ohhh, bu sahneye de otomatik bir pervane koymamışlar. Bu devirde ne bu analog vantilatör. Beni ateş bastıkça şarkının ortasında biri bu taraftan, diğeri öbür taraftan koşup vantilatörlerin düğmesini açıyor. Ne bu? Şu Allah'ın Almanya'sında yok mu en son teknik? Bana en son teknoloji olan vantilatörler koyun sahneye. Uzaktan kumanda ile açılan ve kapanan" dedi.
Ozan Doğulu ve orkestrasının eşlik ettiği Sezen Aksu, aralarda orkestra elemanlarının bazı şarkıları seslendirmesine ön ayak oldu. Konseri coşku ile izleyen Berlinliler ise Sezen Aksu'yu çok beğendiklerini ve onun büyük bir sanatçı olduğunu ifade etti. Sezen'in yorumu, sahnesi ve esprilerinin rakipsiz olduğunu aktaran Berlinli seyirciler, sanatçıyı tekrar Berlin'de görmek istediklerini dile getirdi.

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile