28 Aralık 2007

Suzan Kardeş - Bekriya


25 yıldır birçok ünlünün makyözlüğünü yapan Suzan Kardeş, sanat müziği eserlerinden oluşan bir albüm çıkardı.
Sezen Aksu'nun da desteğiyle "Bekriya" adlı albümünü tamamlayan ve DMC etiketi ile piyasaya süren Suzan Kardeş: "Kızım Begüm, Londra'da okuyor. Bazen telefon açıp 'Anne bana bir şarkı söylesene' der. Ben de bir CD hazırlayıp, ona armağan etmeyi düşünüyordum. Sonra bir gün Sezen Aksu aradı ve 'Yarın stüdyoya giriyorsun' dedi. Şok oldum. Sanki yüreğimden geçenleri okumuştu."
diyor.
Albümde yer alan parçalar şöyle:


1. Bir Kızıl Gonca
Beste: Amir Ateş Güfte: Melek Hiç
2. Bülbül ve Gül
Beste & Güfte: Zeki Müren
3. Körfezde Akşam
Beste & Güfte: Yusuf Nalkesen
4. Yüce Dağdan Esen Rüzgar
Beste & Güfte: Selahattin Pınar
5. Kapıldım Gidiyorum
Beste: Kaptanzade Güfte: Ömer Bedrettin Uşaklı
6. Neyleyim Köşkü
Beste: Kadri Şençalar Güfte: Celal Ertan
7. Dağlar Dağlar Viran Dağlar
Beste & Güfte: Anonim
8. Yarim İstanbul'u Mesken Mi Tuttun / Köşküm Var Deryaya Karşı / Alişimin Kaşları Kara
Beste & Güfte: Ahmet Gazi Ayman
9. Bir Dalda İki Kiraz
Beste & Güfte: Anonim
10. Ayağına Giymiş Sedef Nalini
Beste & Güfte: Anonim
11. Şahane Gözler Şahane
Beste & Güfte: Anonim
12. Batan Gün Kana Benziyor(Şenka'ya)
Beste: Avni Anıl Güfte: Reşat Özpirinççi
13. Prozit
Beste & Güfte: Saadettin Kaynak
14. Kır Çiçeği (Sezen Aksu Düet)
Beste: Sezen Aksu Güfte: Sezen Aksu

7 Yorum Ekle:

Anonymous Adsız said...

suzan abla hayırlı olsun albümün çok beğen dim ben murat çiçeğin oğlu::::!!!!

11:20 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

suzan ablaaa seni çok özledik yaa
aile olarak seni çok seviyoruzz deniz ben suzan abla hayırlı olsun
albümün sana kucak dolusu sevgilermi gönderiyorum inşallh bi görüşürüzz.kendine ii bak basarı dileklerimle.
DENİZ DELER.

5:45 ÖS  
Blogger sermin mikar said...

sevgili suzan sen hem iyi bir makyöz hem iyi bir kuaför hem iyi bir insan hem de çok iyi bir yorumcusun.Seni tebrik ederim yolun açık olsun. ASİSTANIN ŞERMİN MİKAR

1:57 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Suzan Abla pzts.akşamı ( 02.06.2008 )hayalkahvesin'deki Nabız'da tanıştık.Sen öyle güzel ve samimisin ki anlatamam.Şarkılarındaki renk o kadar hoş...Her zaman yanındayız ...Gönlümüz sana açık...

Kırmızı Saçlı Kız
Hülya Çötreli

1:09 ÖS  
Anonymous Adsız said...

merhaba
sevgili suzan hanım,
yıllardır sizinle tanışmak icin hayal kuruyordum nihayet hayallerim gerceklesiyor ...
sizinle tanısmak benim icin bir onur, öyle güzel, oyle samimive ictensinki allah yolunu acık etsin,basarılar sevgiler

10:15 ÖS  
Anonymous Adsız said...

sevgili suzan,
sarkıların da senin kadar icten samimi ve duygusal hersey gönlünce olsun...

10:22 ÖS  
Blogger Unknown said...

bugün ilk defa dinledim sizi....TEK KELİMEYLE HARİKASINIZ.ALBÜMÜNÜZ HAYIRLI OLSUN.ŞAFAK

3:37 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile