25 Ekim 2007

Vebali üzerime kaldı

Sezen Aksu, yıllar önce çektiği filmle ilgili konuştu "Film tutmadı, film yerlerde süründü. Vebal benim üzerime kaldı"

Ben istemez miyim Madonna gibi olmayı
Açılış gecesi sahneye çıkan Sezen Aksu, esprileriyle konukları güldürdü. Törenin ardından konser veren Sezen Aksu, esprileriyle geceye damgasını vurdu. Sahneye Meltem Cumbul'u davet eden Aksu, genç oyuncuya Şener Şen'le başrolü paylaştığı "Gönül Yarası" filminde söylediği türküyü okuttu. "Film bittikten sonra senin söylediğin saf, tertemiz,
içinden gelerek okuduğun türkü yüzünden 15 dakika ağladım" diyen Aksu ve türküyü seslendiren Meltem Cumbul, büyük alkış aldı.

Şarkıcıdan oyuncu olur mu
Şarkı aralarında seyirciyle sohbet eden Aksu, Yavuz Özkan'ın çektiği, Ferhan Şensoy'la başrolü oynadığı "Büyük Yalnızlık filmi için şunları söyledi: "İki sinema filmim oldu. Bunlardan bir tanesi Yavuz Özkan'ın filmiydi. Şimdi filmi çekiyoruz, uzun uzun dalıyoruz, uzun uzun bakıyoruz, uzun uzun duruyoruz, uzun uzun martılara ekmek atıyoruz... Bu arada martılar doyuyor, sahne bitmiyor. Yavuz çıldırıyor, 'Bu martılar nerede, getirin onları geri' diye. Ferhan, 'Yavuz film çok güzel ama sanki biraz ağırız, uzatıyoruz sahneleri gibi' dedi. Yavuz durdu ve 'Şimdi bu filmin tek handikapı filmin temposunun çok hızlı olması' dedi. Film tutmadı, film yerlerde süründü. Bu filmden sonra vebal benim üzerime kaldı, 'Şarkıcıdan oyuncu olur mu' diye."

Şimdi kendimi gösteririm
Aksu, 1979 yılında Atıf Yılmaz'ın yönettiği "Minik Serçe" filmiyle ilgili anısını da anlattı: "İşve, cilve yapmam belkeniyordu sanırım. Atıf Bey, 'Hiç böyle kadın işereti yok sende, elektrik yok' dedi. Bunun tek sebebi babam Sami Aksu'dur. Onun korkusu yüzünden bu olan biten. Gerdeğe girme sahnesi var, ben giyinik oturan bir kız çocuğuyum tabii. Şimdi gelse öyle teklif böyle olur mu. Olmaz elbet kendimi gösteririm. Baba korkusu yüzünden yıllarca sahnede de istediğimi giyemedim zaten. Şimdi oğlum Mithat Can var. Allah'tan sahnede coştuğumda annem gibi cevap veriyorum 'sanat için oğlum' diyorum. Yoksa ben istemez miyim Madonna gibi sahneye çıkmayı. Ama gelecek sene sutyen yaptıracağım. Ucu sivri, en arka sıraya kadar ulaşacak olan. Ucunda da püskül sallandıracağım."

Hürriyet - Kelebek

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile