04 Ekim 2007

Hayatı belgesel oluyor

Sezen Aksu, 50 yıllık yaşamını belgeselde toplayacak. Şarkıcı böylece hayat hikayesini halkla paylaşacak.

Ancak Aksu, diğer belgeseller gibi sadece eski görüntülerinin arasında anılarını anlatmayacak. Daha önce hiç yapılmamış bir projeye imza atmak isteyen Minik Serçe, bunun için Amerikalı bir yapım ekibiyle anlaştı. Aksu’nun hayatı bir biyografiden çok uzun metrajlı bir sinema filmi tarzında çekilecek. Şarkıcı böylece hayat hikayesini halkla paylaşacak.

1 Yorum Ekle:

Anonymous Adsız said...

mrb ben sezen aksunun belgeselini arıyorum çok acil bana lazım lütfen mesajımı okuyun ve nerde olduğunu biliyorsanız bana haber verin Onikinci.adam_fb@hotmail.com bu benim msn adresim lütfen bana yardımcı olun
çok acil lazım
not:yardımınız için tşkrler

7:11 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile