25 Ekim 2007

Ben asker kızıyım çıkamazdım

Önceki gün Hakkari'den gelen acı haber nedeniyle birçok müzik-eğlence programları ve konserler iptal edildi. Sahneye çıkmama kararı alan isimler arasında yer alan Ajda Pekkan, "Ben de asker kızıyım. Bu acı günde şov yapacak gücüm yok" dedi.
Hakkari'de 12 askerimizin şehit olması üzerine dün tüm eğlence programları iptal edildi. Pazar günleri ekrana gelen "İbo Show", "Pazar Keyfi", "Popstar Alaturka", "Buzda Dans" gibi eğlence programlari, hem televizyon yöneticileri hem de bu programlarda yer alan sanatçıların isteği üzerine yayından çıkarıldı.
Dün akşam ise Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı yararına düzenlenecek olan ve Sezen Aksu, Ajda Pekkan ve Nilüfer'in sahneye çıkacağı konser iptal edildi. Pekkan, konseri iptal etmelerinin nedenlerini gazetelere geçtiği faksla duyurdu: "TEGV yararına düzenlenen yardım gecesinde her biri çok değerli sanatçı arkadaşlarımla birlikte sahne alacaktım. Ancak son 24 saatteki, tüm ulusumuzu bir kez daha mateme boğan gelişmeler ve verdiğimiz şehitler, bir asker kızı olarak beni tarif etmekte zorlandığım kadar derinden üzmüş, etkilemiştir. Amacı ne kadar ulvi olursa olsun, zamanlama açısından talihsiz böyle bir gecede 'show' yapacak gücü kendimde görmüyor, yanı sıra, acılı ailelerimize ve insanlarımıza saygısızlık olacağını düşünüyorum. İleri bir tarihte, aynı uğurda görev üstlenmem istenirse bunu seve seve yerine getireceğimi bildiriyor, kendime göre haklı gerekçemin sizlerce de paylaşılacağını umarak kamuoyuna duyuruyorum." Aralarında Kenan Doğulu, Hande Yener ve Serdar Ortaç'ında bulunduğu bir çok ünlü sanatçı da konser programlarını başka bir tarihe erteledi.

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile