12 Eylül 2007

Sezen bizi cennete götürdü!

Cumartesi gecesi Kuruçeşme Arena'dan çıkıp da taksi bulamayınca telefonla tanıdık bir taksi çağırıyorum, taa evin oradan! Gelmesi ayrı sorun ama hiç olmazsa gelecek. Deniz kenarında oturup bekliyoruz! Gelince "Sezen Aksu konserimiydi?" diye soruyor, sonra ekliyor "onun konserinde hep böyle olur". Konser ayakta, ayakta olduğunu bilseydim gitmezdim diye düşünmüştüm, sonra tam tersine mutlu bile oldum, seyirciyle içiçe, kucak kucağa, bağıra çağıra şarkılara eşlik ettik, yerimizde sallanıp durduk! Hani bize halkını sevmeyen elitist falan diyorlar ya, bak ben bu halkımı seviyorum işte, tamam Cumhuriyet mitingi kalabalığı değil, o kadar da bire bir yakın hissetmiyorum kendimi ama türbanlısı da, genci de, yaşlısı da, erkeği de, kadını da aynı kafadanız işte, hissediyorum! Karnını kaşıyan yok bu kalabalıkta, heykel pipisi koparan da, töre cinayeti işleyecek olan da yoktur, okula göndermeyecek olan da. Bir de anlamadığım, bu kadın benim kuşağımın kadını, biz aşklarımızı onunla yaşadık, öfkelerimize, ayrılıklarımıza, hasretlerimize hep o şarkılar yazdı. Bu tıfıllara ne oluyor? Onlar nereden biliyor Firuze'yi, hadi onu bildiler diyelim, Makber'i? Almışlar sevgililerini gelmişler, sarım sarım dinliyorlar, arada öpüşür koklaşırken Sezen şimdi size damardan gireyim de görün dediğinde, Ajda'ya özenip "Sezen bizi meyhaneye götür" yazdırdığında da ekrana, kıkır kıkır gülüyorlar... Sezen bu toplumun şarkıcısı. Gidemedim, gitmek istiyordum, eminim ki gitseydim de aynısı olacaktı, Van'da da öyleydi, bütün o gittiği diğer yerlerde de... Bir ara Tarkan'dan söylesene dediler, "Ona verdiklerimden mi?" deyiverdi! Şarkı sözleri birer şiir, kendi yazıyor. Besteleri muhteşem, beste makinesi diyorlar, satamadıklarını söylüyor! Ayakkabısından takısına kendisi yapıyor. O bir şarkıcı değil, Sanatçı, farkını oradan atıyor...

Yazgülü Aldoğan / Posta

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile