30 Eylül 2007

Celine Dion, Sezen Aksu şarkısı okuyacak

Dünya müziğinin usta ismi, yeni albümünde Sezen'den de bir şarkı seslendirecek
Geçtiğimiz günlerde Amerika’ya giden Sezen Aksu, yıllardır üzerinde çalıştığı projelerini birer birer gerçekleştiriyor. Aksu ilk olarak 2008’den itibaren yılın büyük bir bölümünü geçireceği New York’ta bir daire satın aldı. Ardından da pop müziğin dünyaca ünlü yıldızı Celine Dion ile biraraya geldi. Aksu, kendisinden beste isteyen Dion’a verdiği sözü tutarak yaptığı parçayı verdi. Yeni albümünde Aksu’nun şarkısını seslendirecek olan Dion, Minik Serçe’ye 7 Ekim’de Londra’daki Royal Albert Hall’de vereceği konserde birlikte düet yapmayı teklif etti.

2 Yorum Ekle:

Anonymous Adsız said...

Bu haberin dogrulugu nedir cok merak ettim, ben bu pazar Royal Alber Hall'a gidiyorum Sezeni izlemeye ama RAH web sayfasinda hic boyle birseyden bahsedilmemis:( Gerci bana Sezen yeter ama genede hos bir supriz olurdu eger bu haber dogruysa..)

12:50 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Celine Dion un albümünü İngiltere de bugün aldım fakat Sezen Aksudan herhangi bir şey yok. Albümü almadan önce A song For you şarkısı sezen şarkısı gibi gelmişti ama nafile..
Yok böyle bir şey anlayacağınız. ÜZÜLDÜM..

10:19 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile