03 Temmuz 2007

Minik Serçe yine esti geçti

İkinci kez Açıkhava Tiyatrosu'nda konser veren Sezen Aksu, Cano adlı köpeğinin iki kurt köpeğinin saldırısına uğradığını sahnede anlattı.
Konserden bir gün önce çok sevdiği ve sık sık kendi konserlerinde oynattığı Cano isimli köpeğinin iki kurt köpeğinin saldırısına uğradığını söyleyen Aksu, "Ben sizleri şarkılarımla, esprilerimle güldürüp eğlendiriyorum ama aslına bakarsanız içim yanıyor. Benim sevgili köpeğim dün akşam, dolaştırılmak için çıkarılmıştı ve parkta iki kurt köpeğinin saldırısına uğramış. Paramparça olmuş garibim. Dün gece sabaha kadar onun başındaydım ve onun üzüntüsünü yaşıyorum" dedi.
14 Haziran'da Sezen Aksu konseriyle start alan BKM Açıkhava Konserleri, geçtiğimiz akşam yoğun istek üzerine Sezen Aksu'nun iki gece üst üste sahneye çıkmasıyla son buldu. Açıkhava Tiyatrosu'nun merdivenlerinin bile dolu olduğu gecede yenilediği yaz repertuvarıyla sahneye çıkan Aksu, pek çok yeni parçasının yanı sıra Aşkın Nur Yengi ve Nilüfer gibi başka şarkıcılar tarafından seslendirilmiş şarkıları da söyledi. Açılış konserinde büyük ilgi gören ve çok konuşulan, "Yol Arkadaşım" şarkısı ile sahneye çıkan Aksu, "İzmir Yanıyor" ve "Kış Masalı"yla devam etti. Aksu, konserin ilerleyen saatlerine doğru seslendirdiği şarkıyla yüreklere seslendi. 14 Haziran'daki Açıkhava konserinde şehit düşen askerler için yazdığı "Mehmet" şiirini okuyarak ayakta alkışlanan Aksu, beste haline getirdiği bu şiiri önceki akşam gecenin sonlarına doğru ilk kez seslendirdi. "Mehmet" şarkısını seslendirirken gözleri yaşaran Aksu'nun ağlamamak için kendisini zor tuttuğu görüldü. Açıkhavayı dolduran yaklaşık 6 bin dinleyici ise bu şarkıyı dinlerken oldukça duygulu anlar yaşadı. Konserinde, söz ve müziği Onno Tunç'a ait şarkılara da yer veren Aksu, "Onno'nun şarkılarını benim canım arkadaşım Nilüfer de çok güzel okumuştu. Bugüne kadar onun sesi gibi bir ses duymadım. Çok seviyorum kendisini ve benim herşeyim diyebileceğim bir arkadaşım ama bazen keşke sesi bu kadar da güzel olmasaydı diyorum" dedi.
Şarkı aralarında anılarını da anlatan Aksu, eski sevgilisi Önder Fırat'la yaşadığı bir yurt dışı seyehatini de seyirciyle paylaştı. Eski sevgilisinin son derece centilmen bir erkek olduğunu söyleyen Aksu'nun, "Allah yukarda, bana karşı son derece centilmendi, acaba yenisine de yapıyor mudur aynı centilmenliği" demesiyle Açıkhava'yı kahkahalar sardı.

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile