09 Temmuz 2007

Alaturka Sezen'in İzmir mesajları

İzmir Fuar Açıkhava Tiyatrosu'nda hemşerilerinin karşısına çıkan Sezen Aksu ilk kez sahnede Klasik Türk Müziği şarkıları seslendirdi; İzmir'le ilgili mesajlar verdi.
Sezen Aksu, bir ilke imza atarak, İzmir Fuar Açıkhava Tiyatrosu'nda Klasik Türk Müziği'nden eserler seslendirdi. Şef Ahmet Özçağlayan yönetimindeki İzmir Büyükşehir Belediyesi Klasik Türk Müziği korosunun eşlik ettiği Aksu'yu 5 bine yakın hemşerisi izledi. İzmir'in Türkiye'nin başkenti olduğunu söyleyen Aksu, "Bütün Türkiye İzmir gibi olduğu zaman, diğerlerinin kastettiği tüm sorunlar kendiliğinden ortadan kalkar" dedi.65 saz ve 100 sanatçıyla birlikte sahneye çıkan Aksu, Hacı Arif Bey'in kürdîlihicazkâr eseri "Gurub etti dünya karardı" eseriyle konsere başladı. Muzaffer İlkar, Sadi Hoşses, Bimen Bengazaryan ve Bebekli Refik Talat Bey'e ait eserleri de okuyan Aksu, sonunda izleyicilerle birlikte 10. Yıl Marşı'nı seslendirdi.
"İzmirli" olduğunu her ortamda gururla söylediğini dile getiren Aksu, sözlerini şöyle sürdürdü: "Bu sevgi gösterileri için her gün Tanrı'ya şükrediyorum. Bu bana hayatın armağanı. Bunu bana sağlayan sizlere de çok özen gösteriyorum. Bir duygunun, bir bütünün küçük parçalarıyız. Birlikte yaşadığımız bu anların ne kadar değerli olduğunu hissediyorum. Seyircisiyle, duygusuyla, kentin bütün özellikleriyle, müzisyenleriyle Türkiye'nin aydınlık yüzüdür benim İzmir'im. Bütün samimiyetimle söylüyorum, Türkiye'nin başkenti İzmir'dir."

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile