03 Haziran 2007

"Casus ya da dansöz olmak istiyordum"

Sezen Aksu, Candan Erçetin'in programına katılarak yıllar sonra bulunduğu itirafla herkesi şaşırttı.
Geçtiğimiz çarşamba akşamı Candan Erçetin'in TRT-1'de yayınlanan, "Beraber ve Solo Şarkılar" programına katılan Sezen Aksu, sohbet sırasında ilginç bir açıklamada bulundu. Aksu, "Ben çocukken şarkıcı falan olmak istemiyordum. İki hayalim vardı, biri casus diğeri de dansöz olmak" dedi. Candan Erçetin'in önceki akşak TRT 1'de yayınlanan, "Beraber ve Solo Şarkıllar" programının konuğu, Sezen Aksu'ydu... Aksu'nun karşısına kalın bir klasörle çıkan Candan Erçetin, şarkılardan yola çıkarak ünlü sanatçıyla aşk hayatı üzerine bir sohbet gerçekleştirdi. Sohbet sırasında özel hayatına dair samimi açıklamalarda bulunan Aksu, "Şu an hayatımda kimse yok. Olmasını da istemiyorum. Ben şu an böyle çok rahatım" açıklamasında bulundu. Bunun üzerine Candan Erçetin'de, "Aşk olsun. Olsun ki siz o güzel şarkıları yazabilin" dedi. Bir arada şarkı söyleyen ikili, ekran başındakilere keyifli dakikakalar da yaşattı. Aksu ile Erçetin'in birlikte söyledikleri şarkılar ise stüdyodaki konuklar tarafından uzun süre alkışlandı. Programın sonlarına doğru ise Erçetin, Aksu'nun bir röportajında söylediği, "Babam sayesinde şarkıcı oldum yoksa dansöz olacaktım" sözünü hatırlatınca, Sezen Aksu bir kahkaha attı ve şunları söyledi: "Evet, bu doğru. İlkokul yıllarında acayip bir çocuktum. Her türlü kitabı okur, okuduğumun etkisinde kalır, hayal içinde yaşardım... O yüzden iki hayalim vardı, biri casus olmak, diğeri de dansöz. Ama şöyle dansöz, bir at arabası olacak ve ben o arabanın üstünde dans ede ede dolaşacağım. Çocukluk işte. O dönem birisine aşık oldum. Bu dans hayalimi gerçekleştirseydim eğer en çok onun evinin önünde oynayacaktım." Sezen Aksu, "Şu an hayatımda biri yok, olmasını da istemiyorum" dedi.

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile