20 Mayıs 2007

Sezen Aksu konser programı



20 Mayıs: Abdi İpekçi / İstanbul
15 - 16 Haziran: Harbiye Açıkhava /İstanbul
22 Haziran: ODTÜ / Ankara
24 Haziran: Anadolu Üniversitesi / Eskişehir

24 Yorum Ekle:

Blogger Unknown said...

SEVGİLİ SEZEN AKSU SANA ULAŞMAM LAZIM ÖLÜM KALIM MESELESİ

4:02 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Hangimizin ulaşması gerekmiyor ki? o kraliçeye.....

6:31 ÖS  
Anonymous Adsız said...

hayatımın her önemli döneminin adını senin o harika şarkıların koydu.bütün anılarımın fonmüziğinde sen varsın.eğer olmasaydın hayat ne kadar yavan olurdu.yüreklerimize kim dokunurdu.iyi ki varsın,seni çooook seviyorum!

9:38 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Sevgili Sezen Aksu, Berline nezam geleceksiniz?

7:25 ÖS  
Anonymous Adsız said...

INANAMIYORUM 26 YASINDAYIM SEZEN AKSU SARKILARIYLA BUYUDUM, KENDIMI BILDIM BILELI HAYATIMIN HER DONEMINDE MUHTESEM SARKILARIYLA SEVIC VE HUZUNLERIMI YASADIM VE NIHAYET 7 EKIMDE INGILTEREDE KONSERINE GITME SANSINI YAKALADIM... TUM CDLERINI BULMAK ICIN COK UGRASTIM HEPSINE SAHIBIM, MUHTESEM BIR YORUMCU MUHTESEM BIR SES VE MUHTESEM BIR SANATCI VE MUHTESEM BIR KISILIK, BUNDAN SONRAKI TEK ISTEGIM SIZINLE TANISMAK... UMARIM BIRGUN ...7 EKIMDE ORDAYIM SAYGILARIMLA Arzu ...

11:48 ÖS  
Anonymous Adsız said...

O KÜÇÜCÜK BİR BEDENDE, KOCAMAN BİR YÜREK...ANLAYAN,ANLAMAYAN HERKESİN YÜREK SEVDALISI, ÇÜNKÜ YÜREK DİLİNDEN KONUŞUYOR,KALPSİZ GEÇİNENLERİN BİLE, KALBİNİN DUYDUĞU SES..40 YAŞINDAYIM...EMİNİM ZAMAN SEZEN İÇİN DE AYNI BENİM HİSSETTİĞİM GİBİ, ARKA KAPIDAN HABERSİZCE UÇUP GİTTİ VE BİZ OLGUNLAŞTIK..YÜREĞİMİZDE, ANILARIMIZDA, AŞKLARIMIZDA ONUN ŞARKILARI İLE..NE İYİ ETTİ TÜRKİYE DE DÜNYAYA GELDİ, DUYGULARA, HÜZÜNLERE HAYATIN DALGA GEÇEN PARMAKLARI İLE DOKUNDU VE HÜZÜNLER İÇİNDE BİLE GÜLMEYİ,GÜLÜMSETMEYİ İHMAL ETMEDİ..HERKES GİBİ SEVİYORUM TABİİ..ÖKSÜRSE DİNLERİM TATLIMI...

4:13 ÖS  
Anonymous Adsız said...

sevgili minik serçe izmirde bir konser planı ayarlaya bilirmisin izmirlilere küstünmü yoksa biz seni seviyoruz senin şarkılarınla büyüdük

6:02 ÖS  
Anonymous Adsız said...

SEDA DEDİ Kİ ONU DİNLEDİĞİMİN KAÇINCI YILI BİLMİYORUM 23 YAŞİNDAYIM ŞARKILARINDAKİ RÜZGARIYLA SAVRULDUM YAĞMURUYLA AĞLADIM.DÖRT GÜNLÜK BİRŞEYİYLE ÖZLEDİM. NASIL NE ŞEKİLDE YAZILMIŞ HANGİ DERİNLİKTE BAĞLANILMIŞ ŞARKILARINA HİSSETTİĞİM SADECE BU BAĞLANILMIŞLIKTA KAYBOLDUGUMDUR.BURSADA YADA MERSİNDE YA DA SENİ DİNLEME SANSINI BİR YERLERDE BULMAK DİLEĞİYLE...

1:54 ÖS  
Anonymous Adsız said...

sezen aksu çok seviyorum bir gün tanişmak umudu ile yaşıyorum.bu sevgi tarif edilmiyor bunu ancak ben bilirim onu çoooook seviyorum...
isa TOKTAMIŞ

1:55 ÖS  
Blogger ayşen said...

onunla aynı dili konuştuğum için bile şükrediyorum,çoğu zaman aklımın yetmediği yerde başladığını hissediyorum.İnanmayacaksınız bende onu çok seviyorum.

11:23 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Sevgili SEZEN sen bu dünyanın 7 harikasından da harikasın. Henüz tanışma fırsatı bulamadım umarım Ankara ya ilk gelişinde bu fırsatı bulurum yüreğinin sesini bizlerle paylaştığın için teşekkürler sonsuza kadar yaşayacak değerlerden sin iyi ki varsın size sağlık ve huzur diliyorum görüşmek üzere

11:58 ÖS  
Anonymous Adsız said...

canım sezen ben herkez deyilim senin olduğun yerde ben varım seni bir annem gibi bildim kendimi iyi hissetmediğim yerde sen vardın niye biliyormusun ............ senin bilmediğim şarkın yok ank rada gelmediğim konserin yok yo yok seni kocamancıcık seviyorum

12:33 ÖÖ  
Blogger yusuf said...

nedır bu sarkılarından bu kadar etkılenmem.nedır bu otobuste senı dınlerken cogu zaman eve,ınmem gereken duraktan sonra ındıgım ıcın gec kalmam.nedır bu ruyalarımın senle tanısma sahnesını bırbırınden guzel yapma cabası nedır bu anlayamıyorum ve bu tanısma sahnelerınden bırının bı gun muradına ermesını dılıyorum,ankaraya gelecegın gunu dort gozle beklıyorum

5:37 ÖS  
Anonymous Adsız said...

sezen benim tek sanatçı bildiğim kişiliksin.senin bi eşini tanımadım bütün şarkılarını hemen hemen hepsini biliyorum bununla gurur duyuyorum çünkü seni çok seviyorum ne olur bana bi konser biletini gönder yalvarırım seni görebilmem için bu şart çok istiyorum bunu sizi bi kere görebilmek için ölürüm ya cevabınızı beklicem lütfen...

5:32 ÖS  
Anonymous Adsız said...

sevgili Sezen Aksu fırat ünv.resim öğr. 1. sınıfta okuyorm senin büyük bi mozaik çalışmanı yaptım istanbulda sergilenecek Eylül ayında görmen lazlm ama sana ulaşamayıyoruuumm.........

12:57 ÖS  
Blogger emre iman said...

sevgili sezen abla adim emre iman ve alnyada yasiyorum kendimi bildigim biliele sezen aksu hastasigim ve 23 yasindayim bir türlü size ulasmaya calisiyorum ama bir türlü beceremiyorum elim den geleni yaptim ama bir türlü olmuyor hata omzuma gecmeyen dövmeden sezen aksu yazdirdim odama da boy dan boya duvara resminizi cizdim
ne yapcami bir türlü bilmiyorum okadar hastayim ki size sizinle tanismak istiyorum
sizi okadar seviyorum ki anlatamam
hat sizi görmek icin haytamda ilk deva istanbuldaki bostanci göster merkeindeki konserinise geldim ama malesef yaninisa birakmadilar beni
cok caresiz kaldim
ama dahada umutumm var
ve ne tepki alirsam da alsam bu ümit den hi vasgecmicem
belki bana bir mesaj birakirsinis diye e-mail adressimi birakiyorum sevgilierle sizi cok seven hayranis emre iman
(prettysezen@hotmail.de)

11:22 ÖS  
Blogger emre iman said...

.

sevgili sezen abla adim emre iman ve alnyada yasiyorum kendimi bildigim biliele sezen aksu hastasigim ve 23 yasindayim bir türlü size ulasmaya calisiyorum ama bir türlü beceremiyorum elim den geleni yaptim ama bir türlü olmuyor hata omzuma gecmeyen dövmeden sezen aksu yazdirdim odama da boy dan boya duvara resminizi cizdim
ne yapcami bir türlü bilmiyorum okadar hastayim ki size sizinle tanismak istiyorum
sizi okadar seviyorum ki anlatamam
hat sizi görmek icin haytamda ilk deva istanbuldaki bostanci göster merkeindeki konserinise geldim ama malesef yaninisa birakmadilar beni
cok caresiz kaldim
ama dahada umutumm var
ve ne tepki alirsam da alsam bu ümit den hi vasgecmicem
belki bana bir mesaj birakirsinis diye e-mail adressimi birakiyorum sevgilierle sizi cok seven hayranis emre iman
(prettysezen@hotmail.de)

11:28 ÖS  
Blogger emre iman said...

sevgili sen aksu artik ne yapacagmi bilmiyorum cok caresis kaldim agar trafik kasasindan ölümden döndüm yarim senenden sonra komadan uyandim ve sizinle dahada tanisamdim ve o aciyi cekiyorum hergün aliyarak sarkilarini dinliyorum gazete dergileri kesip kesip biriktiriyorum
resimlerinise bakarak sanki sizin yaninisda gibi kendimi kandirarak hisetdiriyorum dövmeler yaptim duvara resminizi cizdim okularda sezen aksuyu tanidirdim
her gün icim yaniyor sizi görmek icin 1000 canim olsa bile 1000 canimi veririm size okadar anlatacaklarim var ki nerden baslasam bilmiyorum sizinle mutlaka görüsmem lazim sevgilerle emre iman
(prettysezen@hotmail.de)

4:04 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

biletleri ucuz almak için
http://www.ayakizi.com.tr/turdetay.aspx?tur=145

12:44 ÖS  
Anonymous Adsız said...

bugün 18 yaşıma girdim ve 18 senedir onsuz geçen bi günümü hatırlamıyorum.... her sabah onun muhteşem sesi ve şarkılarıyla uyanmak bi süre sonra bi tutku haline geliyo... Aşkın boyun eğdiği tek varlık... Seni o kadar seviyorum ki... Doğumgünümde tek isteyeceğim hediye seninle bikaç dakika geçirmek olurdu.... umarım tesadüfen de olsa bu msjımı okursun.. hayatın anlamı olmaya devam et olur mu?

12:40 ÖS  
Anonymous Adsız said...

1 günüm bile senin şarkılarını dinlemeksizin geçmiyor.senin şarkılarınla beraberken kendimi kaybediyorum onların içinde izmirede gelmeni dört gözle bekliyorum

izmirde de şarkı söylemek lazım avaz avaz

2:39 ÖS  
Anonymous Adsız said...

HER ZAMANKİ SÖYLENEN SÖZLERLE BAŞLANIR FAKAT BENİMKİSİ DAHA FARKLI SİZİ 7 YILDIR RÜYAMDA GÖRÜYORUM BENİ YANINIZA ÇAĞRIYOSUNUZ BEN İSTANBUL BAKIRKÖY LAL GÜZELLİK UZMANLIK KURSU MEZUNUYUM BÜTÜN HOCALARIM DAHİ BİLİYOR DERDİMİ HERKESE ANLATTIYORUM FAKAT DERMAN BULAMADIM ALLAHA ÇOK YALVARIYORUM SİZİ BENİ ÇAĞIRMALARINIZIN LÜTFU MUHAKKAK BİR SEBEBTİR ADIM ALİYE DÖNMEZ ANTALYA DA YAŞIYORUM ELİMDEN GELEN HER İMKANI DEĞERLENDİRİP SİZİ GÖRMEK İSTİYORUM SİZE NASIL ULAŞABİLİRİM.0539 308 1061

10:07 ÖS  
Blogger hüso said...

dün gece ilk defa izmir açık hava da seni canlı olarak dinledim ve birkez daha sana AŞIK oldum.SENİNLE AYNI ŞEHİRDE AYNI HAVAYI SOLUMAK BİLE GÜZEL BEE SEZEN ÇOK GÜZEL.

1:16 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

ben tuba,sezen aksu ile görüşebilmein bir yolu yokmu acaba??? hani o tipik sesim güzel elimden tutun muhabbetinin dışında şööyle bir muhabbet ortamıyla,kendisine aşık kocamı doğum gününde sevindirmek istiyorum da :)) nasıl yaparız nasıl olur? ha derseniz ki yolu yok uğraşmayayım boşyere :((

1:18 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile