11 Nisan 2007

Tarkan şarkılarını kasada saklıyor!

Geçtiğimiz yıl Amerika’daki stüdyosundan birkaç şarkısı çalınan Tarkan, bu yıl ’çalınma’ya karşı özel önlem aldı. ABD’de Sezen Aksu’yla birlikte hazırladığı albümün kayıtlarını özel bir kasada Türkiye’ye getiren Tarkan, İstanbul’daki stüdyosuna da son derece güvenli bir kasa yaptırdı. Sanatçı kapısında güvenlik bulunan stüdyosuna kimin girip çıktığını bile takip ettiriyor. Haziran’da piyasaya çıkacak albümüne çok güvenen Tarkan, şarkılarının çalınmasından çok korktuğunu söylüyor.
Tarkan, yeni albümünde Aksu’nun 3 şarkısını seslendirecek. Müzik dünyasına girdiği günlerde Sezen Aksu’nun ’Şıkıdım’ şarkısıyla çıkış yapan Tarkan, daha sonra Minik Serçe ile yollarını ayırmıştı. Sanatçı, yeni albümündeki Sezen şarkılarını yere göğe sığdıramıyor.

8 Yorum Ekle:

Anonymous Adsız said...

hiç işim yoktu tarkanın şarkısını alıcaktım

4:25 ÖS  
Anonymous Adsız said...

tarkan hatırladın mı beni ben askerlik aradaşın ömer

4:26 ÖS  
Anonymous Adsız said...

beyaz showa gitsene herkez senin gelmeni istio

4:27 ÖS  
Anonymous Adsız said...

tarkan ben şey o işte nbr ben seni çok seviyom ya napıcaz böle olmaz sen beyaz showa çıkta görüşelim bende gelicem seni izlemeye adım yasin

4:30 ÖS  
Anonymous Adsız said...

tarkan maksat muhabbetede çıkmayı unutma he

4:31 ÖS  
Anonymous Adsız said...

ezik tarkan bi beyaza çıkmadın

4:32 ÖS  
Anonymous Adsız said...

maksat muhabbete çık artık tarkan

4:33 ÖS  
Anonymous Adsız said...

tarkan seni cok seviyorum almanyadan yasiyorum ve seni beyaz schow da görmeyi cok ama cok istiyorum saaten herkez senin gelmeni bekliyor lütfen

11:12 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile