14 Ağustos 2006

Sezen Aksu peşine takılmayan gazetecilere teşekkür etti


Bodrum'da dört ay içerisinde üçüncü konserini veren Sezen Aksu, konserinde bir şarkı sırasında kendisini çekmek için sahne kenarına alınan gazetecilere takıldı.

İşte yine geldiler diyerek kamareman ve foto muhabirlerini gösteren Aksu “Son konserimdeki ricamdan ve uyarımdan sonra buna uyan basın mensuplarına teşekkür ediyorum. Ne teknemin ne de popomun peşine takılıp fotoğrafımı çekmeye çalışmıyorlar artık'' dedi.
Yıldızlı Turkcell Geceleri etkinliklerinde bu yıl Bodrum’da üçüncü konserini veren Sezen Aksu, Antik Tiyatro’da yaklaşık iki bin hayranı ile buluştu. Cenk Eren, Romalı Perihan ve birçok sanatçının izlediği konserde sadece 3'üncü şarkısını söylerken konser alanına alınan gazetecilere takılan Sezen Aksu, geçen konserinde yaptığı uyarı ve ricanın yerine getirilmesinden memnun olduğunu söyledi. Aksu 28 Temmuz’da aynı yerde verdiği konserini izleyen 60’a yakın basın mensubuna “Teknemin peşine takılıp lütfen popomu çekmeyin, eğer memlekete faydalı olacaksa seve seve kaş gözde çizerim'' diyerek hem espiri yapmış hemde uyarılarda bulunmuştu.
Konser öncesinde Sezen Aksu’nun tüm hayranlarının yanlarında getirdiği fotoğraf makinaları ve kameraların korumalar tarafından toplandığı görüldü. Sezen Aksu ‘Yanmışım Ben’ isimli şarkısını söylemeden önce kendisini görüntülemek içen konser alanına giren 50’nin üzerindeki basın mensuplarına “İşte yine geldiler. Bu işi yaparken beni en mutlu eden şey şu. Yok sanatmış, yok güçmüş, starlıkmış bilmem ne? Valla hakikaten bunların hepsi üfürükten tayyare selam söyle o yare. Benim şanla şöhretle ilgim yok. Hayat gerçekten acı ve sert çok güzel tarafları da var. Ben size iyi geldiğimi hissettiğim anda yani 2 saat 3 saat için bile olsa bende o zaman kendimi iyi hissediyorum. O yüzden şu andan itibaren bütün program buna göre ayarlanmıştır. Çok eğlenin istiyorum. Hayattan 3 saati benimle birlikteyken çalıyorsunuz. Yükünüzü hafifletirsem benden mutlusu yok diyorum. Gazetecilere de geçtiğimiz konserde yaptığım teknemi ve popomu çekmeme konusundaki ricama uydukları için çok teşekkür ediyorum. O günden sonra rahatlıkla denize girebiliyor, yüzebiliyorum, peşime takılan kimse yok. Yine söylüyorum memlekete bir faydası olsa memnuniyetle dedim. Ölüp gideceğiz böcekler yiyecek. Niye? Gösteririm vallahi bir faydası varsa'' dedi. Seyircileri ve gazetecileri kahkahaya boğan Sezen Aksu giydiği beyaz kıyafet ve neşeli haliyle dikkat çekti, sanatseverler tarafından dakikalarca alkışlandı.

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile