03 Haziran 2006

'Bana ödül vermeyin'

POPSAV, 2005'in başarılı sanatçılarını ödüllendirdi. Ödül kazanan birçok sanatçının gelmediği törende Sezen Aksu, "Ödüle doydum. Bana daha ödül vermeyin" dedi.
POPSAV (Popüler Müzik Sanatı Vakfı), 16 yıllık tecrübesi ile bu yıl ilk defa 2005'in popüler müzik, televizyon ve sinema dünyasının en başarılı sanatçılarını ödüllendirdi. İstanbul'daki Akatlar Mustafa Kemal Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen "POPSAV 1'inci Başarı Ödülleri"nde, aday olan ve ödül kazanan sanatçıların çoğunun bulunmaması dikkat çekti. Gazeteci, televizyon yapımcısı, sinema-müzik yazarları ve edebiyatçılardan oluşan sürpriz bir jüri, dijital oylamayla 20 ayrı kategoride ödül alacakları belirledi. Gecenin sunuculuğunu Seray Sever ve Hakan Peker yaparken, jüri başkanı Erol Evgin tören esnasında mini bir konser verdi. Geceye çok sayıda sanatçının katılmaması farklı yorumları neden olurken POPSAV Başkanı Hakan Peker, şunları söyledi: "İlk olduğu için bazı aksaklıklar oldu. Seneye çok daha iyi olacaktır. Diğer ödül törenlerinde ödül alacak kişiler önceden belli oluyor. Bu nedenle de insanlar bilerek ödülünü almaya geliyor. Ama burada sanatçının ödül alıp almayacağı belli değil. Yani ödül almazsam orada ne gibi şeyler yaşayacağım diye düşünüyorlar. Sanatçılar bunu hazmedemediler daha." Törende Sezen Aksu'nun ödülünü almaya gelmesi takdir topladı. Ödülü aldıktan sonra kısa bir konuşma yapan Aksu, "Ben bu ödülü benden sonraki kuşaklar için alıyorum. Yeterince ödüle doydum. Yaptıklarım karşılığını fazlasıyla aldım. Lütfen artık bana daha ödül vermeyin" dedikten sonra büyük alkış topladı.

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile