15 Mayıs 2006

Annemin ağzı kibardır!

Ünlü sanatçı Sezen Aksu, geçtiğimiz Cumartesi gecesi Günay'da sahne aldı. Yaklaşık üç saat program yapan sanatçıyı dinlemeye gelenler arasında ünlü isimler vardı. İlk şarkısını seslendirdikten sonra hoşgeldiniz selamı veren Aksu, "Bu geceye gelerek onur verdiniz. Beni sizler yarattınız" esprisiyle konuklarını güldürdü. Aksu'yu izlemeye gelenler arasında; Deniz Seki, Mehmet Mutlu-Gamze Özçelik, Nur Yerlitaş, eski futbolcu Arif Erdem, Newcastle United'lı Emre Belözoğlu, Hüsnü Güreli, Süleyman Kosif, Siren Ertan-Gökhan Çarmıklı ve Irmak Ünal gibi isimler vardı.
Aksu, gecede annesi ile ilgili anılarına da yer verdi: "Eğitimci bir ailenin kızıyım. Şarkı söylememi annem hiçbir zaman istemedi. Matrak bir kadındır. Bundan iki yıl önce bir araya geldiğimizde şunu sordum: 'Anne, benim şarkıcı olmamı istemedin. Şimdi bakıyorum eğleniyorsun. Seviyorsun. Ne değişti de inadından vazgeçtin?' Bana cevabı ne oldu biliyor musunuz? İnsan zamanla her şeye alışıyor!" Minik Serçe, daha sonra hiç anlatmadığı bir anısını da konuklarına anlatınca, salonda kahkaha tufanı esti: "Küçükken taşkın bir çocuktum. Çok süslenirdim. Takma kirpikler, tırnaklar... 10 yaşında saçımı yeşile boyatmıştım. Şapka takıp İzmir sokaklarında dolaşıyordum. Bu, insanlara dışarıdan çok acayip geliyordu. Bizim bir akrabamız vardı; Terace. Onun da fena bir kızı vardı. Bir gün anneme benim için, 'Kuru namus don yırtar' dedi. Annem de karşılık olarak, 'Seninkinin kenarı istiyo, ortası bırakmıyor' demişti. Yani annemin biraz ağzı kibardır bu konularda!"
(15.05.2006 tarihli Sabah'la Günaydın'dan)

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile