28 Mayıs 2006

Ali Kocatepe | 41 Kere Maşallah

Ali Kocatepe 41 yıllık çalışmalarında derlediği 26 şarkıyı bir albümde toplayarak dinleyicilerinin beğenisine sundu. Ali Kocatepe yeni albümü hakkında şu açıklamaları yaptı.

"Hobilerimi mesleğim haline dönüştürebildiğim için kendimi hep mutlu hissettim.Besteci, söz yazarı, yorumcu, yapımcı ve yönetici olarak 41 yıldır müzikle iç içeyim ve bana böyle müzikli bir yaşam verdiği için her gün Allah’a şükrediyorum...
Bu albüm 41 yıllık üretimlerimin bir bölümünü yansıtıyor...
Yaklaşık 300 şarkıya ya besteci ya da söz yazarı olarak imza attım...
Şimdi aralarından seçtiklerimi hem eski hem de yeni kuşağın en beğendiğim yorumcuları seslendiriyor. Ve Ali Kocatepe şarkıları bir koleksiyon olarak sizlere sunuluyor.Bu albümde 26 şarkımı 36 yorumcu, bir şarkımı da müzik dışından dostlarım seslendirdi.
Hepsini sevgiyle kucaklıyorum...
Aysun hep yanımda oldu, beni yüreklendirdi...
Hıncal 35 yıllık dostluğumuzla varlığını hep hissettirdi...
Mustafa Sarıgül, Atilla Gökçe, Ceyda Erem, Ayhan Bermek, Fethi Ağralı, Taner Demir, Galip Elçi, Aydın Kurban, Cemal Noyan ve Muzaffer Yıldırım projenin bir ucundan tutup bana destek oldular...
İlk günden itibaren yanımda olan müzik direktörüm Serkan Akgün, bu projenin hayata geçmesinde en büyük yardımcımdı...
Kayıtlarımın büyük bir bölümünü Avni Uygun’un stüdyosunda tonmaysterim Murat Yelken’le huzurlu bir ortamda gerçekleştirdik...
Reha Erdir’in son dokunuşlarıyla master kaydını elimize aldık...Ressam Metin Ünsal tüm sanatçıları çizdiği yağlı boya tablosuyla harikalar yarattı.
Orkun Ertem kapak tasarımı ile mükemmel bir iş çıkardı...
Albümün pazarlanmasında Bülent Seyhan’a çok güvendim, sağ olsun tüm olanaklarını seferber etti...
Hepsine teşekkür ediyorum...
Tam bir buçuk yıl sürdü bu albümün hazırlığı.
2006 ve 41. Sanat yılım bitmeden
24 şarkılık bir albüm daha sunacağım sizlere...
“41 Kere Maşallah” Volume-2 de buluşmak üzere sevgiyle kalın..."


PARÇA LİSTESİ
1 Hey Gidi Dünya Hey / Bengü & Emre Altuğ & Keremcem & Aysun - Ali Kocatepe
2 Haklıydın Aslında / Nilüfer
3 Sevenler İçin / Özcan Deniz
4 Ben Sana Vurgunum / Işın Karaca
5 Al Gönlümü Diyar Diyar Sürükle / Keremcem
6 Melankoli / Sezen Aksu
7 Heyamola / Emre Altuğ
8 Her Şey Senin İçin / Deniz Seki
9 Haykırıyorum / Fatih Erkoç
10 Çık Hayatımdan / Aysun Kocatepe
11 Aşkın Tortusu Kalır / Özdemir Erdoğan
12 Kordon Boyu Faytonla / Ege
13 Kocatepe Ali Efendi`nin Nikriz Kaşık Havası / Hüsnü Şenlendirici & Laço Tayfa
14 Küçük Bir Aşk Masalı / Bengü & Neco
15 Geberiyorum / Ferhat Göçer
16 Çocuklar Gibi / Sertab Erener
17 Dönme Dolap / Redd
18 Gözlerin Hükmeder Bütün Dünyaya / Sefarad
19 İyi Oldu Gelmediğin / Zuhal Olcay
20 Hayat Umutla Başlar / Bülent Ortaçgil
21 Yıldızlar / Ayşegül Aldinç & Neşet Ruacan & Turhan Yükseler
22 Duy Beni Dinle Beni / Harun Kolçak
23 Sardunyaların Dansı / Aylin Vatankoş & Erdinç - Özcan Şenyaylar & Eyüp Hamiş
24 Sabret / Eda - Metin Özülkü
25 Hayret / Nükhet Duru
26 Şahidim Karanlıklar / Ali Kocatepe
27 Dostlar Korosu (Kayıt Öncesi Hazırlık)
28 Hey Gidi Dünya Hey ve Final / Dostlar Korosu - Hıncal Uluç / Ertekin / Erhan İşözen / Atilla Gökçe / Ahmet Utlu / Ahmet Yoldar / Ünal Özüak / Taner Demir / Muzaffer Yıldırım / Kerem Ertan

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile