22 Nisan 2006

Müslüm Baba buraya eller havaya!

Müslüm Gürses yaktın bizi! Sezen Aksu'yla düeti 'Sebahat Abla'yı mı anlatsam, Garbage'ın James Bond şarkısının Türkçesi 'Bir Ömür Yetmez'i mi? Vallahi, Müslüm Baba'nın yeni albümü 'Aşk Tesadüfleri Sever' olay olay! Murathan Mungan şarkıları seçmiş, Mehmet Bilal, Ahmet Güntan, Birhan Keskin, Barış Pirhasan, Tuna Kiremitçi sözleri yazmış ve şahane bir albüm çıkmış. Salı gecesi Esma Sultan Yalısı'nda da tanıtımı vardı. Kaçırır mıyım, hemen ışınlandım tabii. Bakıyorum sadece ben değil bütün basın ışınlanmış. Gecelerin demirbaşı Onur Baştürk, Ali Atıf Bir, Mehmet Tez, X-Large'ımız canımız Rahşan Gülşan, Ebru Çapa...
Ooo, günün adamı Teoman'ı görüyorum sanki ve gözlerime inanamıyorum. Dakika bir gol bir çıkmış dışarı, gelmiş tanıtıma, gazetecilerin kaynadığı ortama. Hani Beyoğlu'nda bar çıkışı zil zurna sarhoş olmuş, iki kişi taşırken boy boy fotoğrafları çıkmıştı ya! Teoman resmen Müslüm Gürses'ten sonra gecenin adamı... Etrafı gazeteci ordusu. Dakikada üç röportaj veriyor, o da yetmiyor kadın hayranlarıyla fotoğraf çektiriyor. Ben de iki ara bir derede sıkışıp soruverdim tabii; "Teomancım, tam da gününde bu tanıtıma gelmek büyük cesaret doğrusu, ortaya çıkarsam konu daha hızlı kapanır diye mi düşündün?" Teo'dan gülerek cevap; "Şutu alıp başka kaleye atarsın olur biter." Teoman'dır ne yapsa tamamdır diyorum, albüme geçiyorum. Murathan Mungan'ın sözlerini yazdığı Sezen'li 'Sebahat Abla' bomba... 'Bir Ömür Yetmez' de, Tanju Okan'ın 'Kadınım'ı da güzel ama benim favorim Alpay Nazikioğlu'nun 'Ayrılık Rüzgarı'... "Allahım bilmem neden geldi bunlar başıma. Birdenbire kapıldık ayrılık rüzgarına. Oysa hayat akıp gider Sanki bir şey olmamışçasına. Güneş de doğuyor. Gülerek umutsuz yarınlarıma" Çok damardan çooook...
(Ayşe Özyılmazel'in 21.04.2006 tarihli Sabah'taki yazısından)

1 Yorum Ekle:

Anonymous Adsız said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

6:54 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile