10 Nisan 2006

Levent Yüksel'den 'Kadın Şarkıları'

Pop müziğin güçlü yorumcusu Levent Yüksel, 'Kadın Şarkıları' isimli projesiyle sıradışı bir albüme imza attı. Yeni albümüne daha önce pop müziğin ünlü kadın sanatçıları tarafından seslendirilmiş şarkıları alan Yüksel; Sezen Aksu'dan eski eşi Sertab Erener'e, Esmeray'dan Nilüfer'e kadar birçok ismin şarkısını söyledi.
Levent Yüksel, yeni albümünde neden sadece kadın şarkılarına yer verdiğini şöyle açıkladı: "Tanju Okan'ın 'Kadınım' şarkısı gibi erkeklere ait eserler var. Çok ilginçtir kadınlar benden konserlerimde hep bu şarkıyı söylememi ister. Ben de bu kez farklı bir şey olsun ve kadınların erkeklere söylediği duygu dolu sözleri bir de erkek ifade etsin istedim."
Sanatçı; 'Kadın Şarkıları' isimli albümüne aldığı Sezen Aksu'nun 'Beni Unutma' şarkısının kendisi için derin bir anlam ifade ettiğini de belirterek, şunları söyledi: "Yıllar önce ağır bir hastalık geçirmiş, hastane odasında yatarken doktorum benden bir şarkı söylememi istedi. Konuşma zorluğu çekerken ağzımdan güçlükle çıkan şarkı Sezen'in 'Beni Unutma'sı oldu. Bu besteyi albümüme koyarken o anı yeniden yaşadım..."

Neleri söyledi?
* Sezen Aksu: 'Beni Unutma'
* Zuhal Olcay: 'Yalnızlığım'
* Özlem Tekin: 'Yazmamışlar'
* Şebnem Ferah: 'Deli Kızım Uyan'
* Ajda Pekkan: 'Ya Sonra'
* Aşkın Nur Yengi: 'Ayrılmam'
* Esmeray: 'Unutama Beni'
* Sertab Erener: 'Dargın Değilim'
* Ayla Dikmen: 'Aşk Defteri'
* Nükhet Duru: 'Beni Benimle Bırak'
* Nilüfer: 'Haram Geceler'
* Asya: 'Yoksun Sen'
(10.04.2006 tarihli Sabah'la Günaydın'dan)

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile