30 Mart 2006

Sezen'le aramızda soğuk rüzgarlar esti

Tarkan, Tempo'daki röportajında bir dönem arası açık olan Sezen Aksu'yla ilgili sorulara da yanıt verdi:
- Türkçe albüm ne zaman?

Başladım. Şimdi şarkı yazma aşamasındayım. Türkçe şarkı söylemeyi çok özledim. Bir yandan Sezen’le flörtleşiyoruz...
- Barıştınız mı yani?

Küs değildik ki. Sadece, ‘Şımarık’ şarkısı döneminde bazı hallolmamış, konuşulup çözülememiş meseleler yüzünden aramızda soğuk rüzgârlar esti.
- Ne zaman konuştunuz?

Geçen sene. Karşılıklı konuşup hallettik. Sonra sarıldık. Ben de hırçınmışım o zamanlar. Belki de güç yarışına girmişimdir. Çünkü o zaman, yani 'Şıkıdım' çıktığında 'Sezen olmasa Tarkan olmazdı' gibi laflar söyleniyordu. Ben öyle olduğuna inanmıyordum ama ama beni kışkırtıyorlardı. Belki de o yüzden 'Şımarık'a benim ve Ozan'ın adını ekledim. Bizim de emeğimiz vardı şarkıda; ama o, Sezen'in şarkısıydı. Bunu ona sormadan yaptık ve Sezen de rahatsız oldu. Haklıydı. Ben bunu yıllar sonra anladım.
(30 Mart 2006 tarihli Hürriyet Kelebek'ten)

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile