12 Mart 2006

Mithat Can'ın aranjeleri Sezen'in fikri

* Sezen'le bahçede oturuyorduk. 'Alsana şu gitarı 9/8'lik bir şarkı yazmak istiyorum' dedi. '9/8'lik bizim halkımızın toprağımızın ritmidir, bu çok bize özgü bir şey böyle bir şey yapalım' dedi. ben gitarda bir şeyler ararken o hazırmış zaten dök ülmeye başladı.
* Sezen her şeyden önce benim dostum. Çok büyük bir sevgi var aramızda. Sezen Aksu insan şarkısı yapıyor. Çok hayatın içinden ve insana özgü şarkılar yapıyor. Bu kadar fazla değip dokunmasının nedeni de bu zaten. Çok insanca şarkılar yapıp, halkın dertlerini yansıtma dilini çok iyi kullanıyor. Hani bana yönelik ya da başkasına değil.
* Ben albümün isminin 'Müzisyen' olmasını düşünüyordum, aynı zamanda bunu Sezen'de düşünmüş. O kadar aynı koordinattanız ki.
* Oğlu Mithat Can'ın şarkıları aranje etme fikri Sezen'indi. Çok farklı fikirler üreten bir çocuk çok genç bir beyin. Aranjeyi yaptığı arkadaşlarıyla o kadar güzel bir enerji ortaya çıkardılar ki bayıldım. Aslında sadece 'Karşıyım'ı yapacaklardı ama ben o kadar beğendim ki başka bir şarkı daha verdim çok şaşırdı. Mithat Can kendine çok iyibakan,sağlıklısaygılı her bakımdan çok şeker bir çocuk.
(12.03.2006 tarihli Sabah'la Günaydın'daki Harun Kolçak röportajından)

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile