06 Mart 2006

Harun ama Sezen!..

"Hıncal ağbi, sen ikinci şarkıya geçemedin galiba" dedi, köşemizin pop müzik asistanı Can Sayın.. "İkinci şarkı da Sezen'in, bu defa enfes bir slow.."
Ben "Karşıyım"ı yazmıştım ya, "Yıllar sonra Sezen ortalığı sarsacak bir hit daha çıkardı" diye.. Ordan sitem..
Oturdum dinledim.. "Değiştim", gerçekten güzel bir slow.. Hele sözlerine iyi kulak verirseniz..
Sezen, sanki hayat öyküsünü özetlemiş şarkıda..
"Beni de kayırmadı, yoğurdu hayat" diye başlıyor, anlatıyor da anlatıyor..
"Ne gecem belli, ne gündüzüm, dünya durdu
Hep ayni mahallede geçiyor rüyalarım
Beni ayrılık değil Acı sözler can evimden vurdu!."
Sonda bir ümit ışığı var hafiften..
"Tam vazgeçiyorken yetiştin
Az da olsa ümidim var şimdi
Ben ki, aşk için ölmeli demiştim
Ne yazık ki aşklar da çok değişti!.."
Gene de Karşıyım müthiş..
Harun dedi ki, "Hıncal Ağbi o şarkı nasıl yazıldı, şaşarsın!.."
Sezen'le bahçede oturuyorlarmış..
Sezen "Hadi seninle bir 9/8 yapalım" demiş, "Al eline gitarı.."
"O anda, oracıkta, beş dakikada çıktı o şarkı" diyor, Harun..
Çıkması beş dakika da, Sezen'in beynine yazılması ne kadar sürdü acaba?...
(Hıncal Uluç'un 03.03.2006 tarihli Sabah'taki yazısından)

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile