18 Şubat 2006

Benim Şarkılarım

İsme özel çocuk şarkılarının ilk serisi, Benim Şarkılarım, okul öncesi ve ilköğretim çağındaki çocuklar için hazırlandı. 1001 isim için hazırlanan bu projenin ilk çalışmasında 45 isim için hazırlanan şarkının sözlerinin belli yerinde çocuğun ismi geçiyor. CD kartonet kapağının üzerinde de aynı isim basılı.
Sanatçı Sezen Aksu’nun söz ve bestesini yazdığı “Tiki tak” adlı single 17 Şubat 2006’da Benim Şarkılarımın ilk CD’si olarak çocuklarımıza sunuldu.
Anne karnındaki bebekte ritim duygusunun annenin kalp atışlarını duymasıyla başladığı biliniyor. Bebeklerin ritme karşı olan sevgilerinin mutlu olmaları ile yakından ilişkisi bu sebeptendir. Müzik, çocuğun doğum öncesi döneminden itibaren bilişsel, ruhsal ve sosyal gelişimini direk etkiler. Benim Şarkılarım serisi, bu anlamda, çocukların gelişimlerini destekleyici özenle üretilmiş Türkçe sözlü müzik eserleri içerir.
“Tiki Tak” adlı single CD’de aynı isimli şarkının orijinal ve remix olmak üzere iki farklı versiyonu bulunuyor. CD kartonet kapağının üzerinde isim basılı. Kartonet ambalajıyla birlikte isme özel masa takvimi ve kitap ayıraçları da sunuluyor.

Söz-Müzik: Sezen Aksu
Düzenleme: Mustafa Ceceli
Vokal: Aysu Dericioğlu (çocuk), Nurcan Eren (anne)
Mix: Alper Tunga Demirel-Murat Bulut

"Tiki Tak" şarkısının 4 farklı isim için demosunu dinlemek için tıklayın.

1 Yorum Ekle:

Anonymous Adsız said...

defne adlı şarkıyı dinlemek istiyorum..nerden bulabilirimm..yardım edinnnn.. :(

2:28 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile