18 Ocak 2006

Sezen!..

Sezen'in Beyaz ile yaptığı program, hem de gece yarısından sonraki saatlerde reyting rekorları kırmış. 15 reytingi, yani açık kapalı her 100 televizyondan on beşinin ayni programa takılması, prime time denen aile izleme saatinde bile zor..Bir de share var. Orada durum daha da net.. Açık olan her yüz televizyondan 49'unda bu program izlenmiş..Aslında merak ettim. O saatte uyanık olup da televizyon izleyen seyircilerin öbür yarısı Sezen ve Beyaz'dan daha cazip ne bulmuş olabilir ki?.
Ben programın doruk bölümlerini ertesi gün Korcan Karar'ın ana haberlerinde seyrettim...
En mutlu olduğum şey, Sezen'in yüzü oldu.. O doktorların iznini ve bilgisini de aşan kortizon kullanımı yüzünden oluşan maske gibi yüz (Tıp adı, Moon Face) normale dönmeye başlamış.. Sezen'in o dünyalar anlamlısı yüzü geri gelmeye başlamış..
Harika!..
(Hıncal Uluç'un 18.01.2006 tarihli Sabah'taki yazısından)

1 Yorum Ekle:

Anonymous Adsız said...

SEZEN'İN HASTA OLDUĞUNU BİLE BİLE BİR ZAMANLAR YÜZÜ VE SESİ HAKKINDA DEMEDİĞİNİ BIRAKMAYAN SAYIN HINÇ-AL'IN SON NUMARASI MI BU ACABA?...
YOKSA KIRDIĞI KALBİ (CAMDAN OLDUĞUNU BİLDİĞİ HALDE) YENİDEN ONARMAYA ÇALIŞMA MÜCADELESİ Mİ??...
YOKSA "PATLATIYORUM BİR SEZEN, ORTALIK SÜT LİMAN" ÇALIŞMA FELSEFESİNİN BİR DİĞER ÜRÜNÜ MÜDÜR??? ANLAYAMADIM AMA NE OLURSA OLSUN BU ZALİMİN YAZDIĞI YA DA SÖYLEDİĞİ HİÇ BİR ŞEY SAMİMİ GELMİYOR ARTIK BANA!.
HABER İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM :)
AYÇA AKSU (SON SARDUNYA)

4:38 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile