22 Ocak 2006

Güzelliğin sırrı sahici olmakta gizli

Ne güzel programdı öyle. Beyaz'ın Sezen Aksu'yu ağırladığı programdan bahsediyorum. Meslektaşlarına büyük bir gol attı, orası ayrı. Kendisini seyretmeyenleri bile esir etti. Müthiş özenilmiş bir çalışmaydı, hazırlanılmış, titizlenilmiş... Ya Sezen Aksu? Kendi adıma çok özlemişim televizyonda görmeyi. Kız kardeşimle kavga ettik telefonda. O daha çok şarkı söyleseydi dedi, ben keşke daha çok konuşsaydı. Doyamadık yani. Bir izleyici serçemize "Bebeğim" dedikçe önce güldük, sonra sinirlendik. Nereden senin bebeğin oluyormuş canım? Ünlülere "Sezen Aksu'yu nasıl anlatırsınız" diye sordular. Ya da aklınıza ilk ne gelir? Ağzımdan güzel kadın çıkıverdi. Kocam şaşırarak baktı bana. "Evet" dedim. "Ne var? Güzel kadın işte. Aklıma ilk gelen o." Güzel çünkü sahici. Güzel çünkü seksi. Güzel çünkü işveli, cilveli, kendini sevdirmeyi bilen. Güzel çünkü akıllı. Güzel çünkü kendine özgü. Güzel çünkü yaratıcı. Öylesine sıkıldım ki bir örnek gözüken, davranan, giyinen, konuşan kadınlardan... İşte o yüzden çok güzel Sezen. Dudakları, gözleri, kahkahası öylesine sahici. Bir sonraki sorusu harikaydı Beyaz'ın. Sanki şovmen olarak değil de bir sırrı bulabilmek için soruyordu, acemi bir telaş vardı sesinde, "Hadi ama" dedi. "Biz yaşıyoruz ama sen yazabiliyorsun, her şeyi nasıl bu kadar hissediyorsun?" Sahi nasıl hissediyor? O anda anladım aslında ne olduğunu. Sezen Aksu demek yaşanmamışlıklar demek. Hiç başlanmamış, hiç adım atılmamış heyecanlar. Beyaz bir sayfa demek. Orada işte, istersen alabilirsin. O yüzden güzel. Her yaşta, her ortamda.
(Balçiçek Pamir'in 22.01.2006 tarihli Sabah'taki yazısından)

1 Yorum Ekle:

Anonymous Adsız said...

Sezen aksu işte bu yüzden herkesin bir tanecik "Sezen'i...

6:14 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile