01 Aralık 2005

Ben ortalarda olmak istemeyen biriyim!

Hırsız-Polis adlı dizideki rolüyle büyük beğeni toplayan Uğur Yücel, Vizon dergisinin aralık sayısına verdiği röportajda, yönetmenliği ve senaristliği oyunculuğa tercih ettiğini söyledi.
* Sinemayla buluşmam 1983'de Ertem Eğilmez'le oldu. O zamanlar Uğur-Necati ikilisi olarak komedyenlik yapıyorduk. Ertem Abi haftada bir-iki gün kendisine uğramamızı istedi. Önce Necati'ye rol çıktı. Sonra da bana... Bu Yeşilçam'a girişimizdi. Sinema oyunculuğuna kapıldığım film Muhsin Bey'dir. Aslında sinemayla küçük yaşta Kuzguncuk Altıner ve Nur Bahçe sinemalarında tanıştım. 23 yaşımda "Rejisör olmalıyım ben" dedim. Bu yaşa geldik hâlâ arıyoruz işte...

* Dizide canlandırdığım karakter kötü bir karakter. Ama herkes kadar, o kadar da iyi. Doğu Karadenizli. Babasına çok kırgın, anasını çok sevmiş. Tutkulu, gaddar, cesur ve aşk dolu. Benim kafamda kanlı canlı bir adam bu. Sayfalarca konuşurum bu adam hakkında.
* Sezen Aksu ve Cem Yılmaz'ı bir araya getiren 'Ramon' adlı filmde Cem, Ramon'u oynayacaktı. Sezen ve ben yan rollerden ikisini, ki güzel rollerdir... 'Oynayalım mı' diye düşündük. Ama çok zaman oldu. Aramızda konuşuldu gitti. 'Ramon', önümüzdeki mayıs ayı sonunda çekilecek ama kimlerin oynayacağı belli değil. Belki ben de oynayacağım ama başkası yönetecek. Film, bir çingene çalgıcı ve sevgilisinin hikayesi... Aşk ve aksiyon filmi.
* Yönetmenliği ve senaristliği oyunculuğa tercih ederim. Ben ortalarda olmak istemeyen biriyim. Öte yandan kendi kendine oynadığında dünyanın en güzel işidir oyunculuk ama kendi kendine oynayacak oyuncakların varsa!!!
* Yılbaşında yeni bir dizi başlatmayı planlıyorum. İlkbahar için bir komedi filmi yazıyorum. Yazın 'Ramon' çekilecek. Seneye kış 'Sessizlik' adlı ikinci filmim için 'motor' denecek. Bu arada bir sahne oyunu üzerinde çalışıyorum.
(30.11.2005 tarihli Sabah Günaydın'dan)

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile