25 Kasım 2005

Sezen'e hayranım

Durdu durdu, yine çok ses getiren bir film yaptı Ferzan Özpetek. İtalya'nın fakirlerine çevirdi aynayı; yardım etmeyi, inanç duymayı hatırlattı insanlara. İtalya'da sosyologların ve din adamlarının tartıştığı bir film haline geldi Kutsal Yürek. Ama o "Politik olması için uğraşmadım" diyor. Yani filmde farklı bir Ferzan Özpetek var; bir de Mevlevi felsefesi ve Sezen Aksu şarkısı.
- 'Kutsal Yürek'te Türk kültürüne ait iki şey var; Sezen Aksu'nun şarkısı 'Hayat Sana Teşekkür Ederim' ve Mevlevi bir figürün yer aldığı duvardaki resim...
- Bir de ben varım!
- Sizi artık saymıyoruz, İtalyan sayılırsınız..
- Hayır ben de varım, üç unsur! Sezen benim çok hayran olduğum bir insan. Zaten 'Karşı Pencere'de onun mırıldanmasıyla açılıyordu. Sezen'e bana bir mırıldanma gönder diyorum, onunla filmi açıyorum. Çok seviyorum onun müziğinin filmimde olmasını...
(25.11.2005 tarihli Sabah Günaydın'dan)

Sabah'taki ilgili yazıya ulaşmak için tıkla.
Ferzan Özpetek official site
Kutsal Yürek official site

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile