27 Kasım 2005

Sezen Aksu'dan şarkı aldım!

- Albüm yapmayı bıraktınız mı? Var mı yeni bir proje?
Hülya A.: Çok hoşuma gitmiyor albüm yapmak. Ama şu an hazırlık içindeyim. Stüdyoya girme fobisi yüzünden "Acaba bir single mı çıkarsam?" diyorum. Albümdeki besteler Metin Arolat ağırlıklı. Sezen Aksu'dan da şarkı aldım. Ayrıca Sezen Cumhur Önal'ın eski bir şarkısını okuyacağım.
- Matild Manukyan'ın hayatını oynayacakmışsınız.
Hülya A.: Yardımcımın aklına gelen bir fikirdi bu. Hayatı bana çok enteresan geliyor o kadının. Bilgileri Arda Uskan topluyor şu an. Manukyan'ı ben oynayacağım. Senaryo ekibinde de çalışabilirim.
- "Hülya Avşar Şov" ne zaman başlıyor?
Hülya A.: Aralıkta. Her programda bir başarı öyküsü yer alacak. Başarılı olmak isteyip de gerçekleştirememiş kişilere burs vereceğiz. Ayrıca farklı dallardan ünlü bir konuğu ağırlayacağım şovumda.
- Gülben Ergen sizinle ilgili bir şey söylediğinde siz değil, kardeşiniz Helin Avşar cevap verdi ona. "Bana zarar veriyorsun" diye kızdınız mı? Markanızı korumaya çalışırken çevrenizdeki insanlara da dikkat etmeniz gerekiyor.
Hülya A.: Önce çok kızdım. Ama sonra onun yaptığı şeyin çok akıllıca olduğuna karar verdim. Çünkü büyük bir dertten kurtardı beni. Bu üniversitedeki derslerden biriymiş. Marka olmak için kendinden büyüğüne saldırırmışsın ilk etapta. Eğer markaysan ve sana saldırılıyorsa ikinci bir kişiyle saldırıları püskürtürmüşsün.
(Elif Berköz'ün 27.11.2005 tarihli Milliyet'teki Hülya Avşar ve Okan Bayülgen ile yaptığı röportajdan)

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile