19 Kasım 2005

Önce yürek, sonra akıl...

- İletişim uzmanı Ali Saydam bir yazısında tavrını eleştirirken çok güzel örnekler verdi. Dedi ki; "Ya lidersindir, ya liderin taklitçisi ya da liderin takipçisi. Lidersen diğerlerini görmezden gelirsin, taklitçiysen lideri överek puan toplamaya çalışırsın, takipçiysen de lidere saldırarak..." Gülben Ergen nerede, bu tarifte hangi konumlandırmaya uyuyor?
- Dünyada yüzlerce lider marka var. Benim alanımda lider tarifi yapmak kolay değil. Müzikte lider kim? Sezen Aksu mu, Tarkan mı, İbrahim Tatlıses mi? Bence hepsi farklı şeyler yapıyorlar ve hepsi de tartışmasız lider. Halka yakınlıkta, sevgide, samimiyette liderim diyebilirim.. Bu konuda halkın kalp sesini dinlediğim araştırmalar yaptırıyorum.
- Hırslı bir insansın, başaramasaydın ne olurdu?
- Öyle bir ihtimal yok. İnsan istedikten sonra mutlaka olur.
- Bu çok iddialı bir tavır değil mi? - Bu kadar çalışmaya can dayanmaz. Dalgalar kayaların (gülüyor) - eyvah yine kendi başımı yardım galiba- şeklini değiştiriyor vura vura...
- Sen sürekli çok çalışmanın altını çiziyorsun, Hülya Avşar ise zekasının... İkisinin farkı nedir sence? Biri olmadan diğerinin bir anlamı olabilir mi?
- Konuşurken cümlenin başına "Ben" lafını koymuyorum bir kere... Öyle bir ego problemim yok. Çalışmadan sadece akılla olur mu bilmem. Bir başına akıl bence çok tehlikeli bir şey. Yani yürek yoksa akıl bir başına çok tehlikeli (İmza Sezen Aksu, Şehrazat). Önce yüreğin, sonra aklın gelsin derler. Bence de önce yürek.
- Meslek hayatında doğru insanlarla buluştuğun için şanslı olduğunu söyleyebilir miyiz?
- İyi insan olmak çok önemli. Art niyetli olmadan, "Kocaman bir pastadan bir dilim de ben alacağım, başkalarının dilimlerinde gözüm yok"u hissetmek çok önemli. Tabii ki doğru insanlarla çalışmak da öyle. Ama önce kişinin kendi dürüstlüğü gelir. Çalışkanlığımın yanısıra dürüstüm. Katakulli ile, küçük numaralarla kimsenin ayağına bir çelme atmadan inandığım yolda yürüdüm her zaman. Allah karşıma doğru insanlar çıkarttı. Bunlar da başarımda etken tabii.
(Şengül Balıksırtı'nın 19.11.2005 tarihli Sabah'taki röportajından)

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile