10 Kasım 2005

Manifesto

"Dinleyiciyle ilişkiyi oldum olası biraz baba-kız ilişkisine benzetmişimdir. Ne kadarının korku, ne kadarının sevgi olduğunu uzun süre kestiremezsiniz, babanızın gözüne girmek için onun istediği gibi olmakla, işinizin size söylediği arasında gelip giderken...
Bir yandan onun onayını istersiniz, bir yandan doğanız gereği, daha hızlı yürümek... Korku aradan kalkıncaya kadar gelip gidip yolumuzu keser. Halledilmesi hiç de söylendiği kadar kolay değil.
Salih Ecer'in Deliveren'i elime geçtiğinde üçüncü şahısların gözündeki önemden bütünüyle feragat edebilecek kadar özgürlüğün asla mümkün olmadığını iyice hissettim.
37' sıcaklıktan birdenbire dünya üstüne fırlatılıveren bir çaresiz fani olarak kendi işbirlikçiliğimi de esefle kabul ettim. Tamamen teslim olmayı büyük ihtimalle yediremediğimden ya da kalbime ihanet saydığımdan bir cesaret makyajı sildim. Deriyi kaldırabilir miyim, onu ben de bilmiyorum.
Bu durumda hayatı bir ikinci halden geçirebilme şansı verip katlanabilir (?) kılan yeteneklerim için Tanrı'ya şükranlarımı sunarım."
_Sezen Aksu_
(Deliveren, albüm leaflet'inden)

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile