27 Kasım 2005

Hepimiz o şarkılarla büyüdük

Metin Arolat'ın büyük beğini toplayan albümünde Ebru Gündeş'in eşlik ettiği ve albüm ile aynı adı taşıyan "Kabul Et" özellikle herkesin dilinde. Arolat, önümüzdeki hafta bu şarkıya klip çekmeye hazırlanıyor. "Bu klipte diğerlerindeki gibi iddialı bir sahne olmayacak, çünkü şarkının önüne geçsin istemiyorum" diyor.
- Yeni albüm için beş yıl beklediniz, neden?
- Bu benim hayatımın temposuyla alakalı. Yönetmenlik ve müzikle ilgiliyim. Birinin öbürünü ezmesi içimi acıtıyor. "Yönetmenlik yapıyor ve müziği unuttu" deniyor benim için ama yok öyle bir şey. Yönetmenlik yaparken de beste yapıyordum, kimsenin bundan haberi yok. Müziği zevk aldığım için yapıyorum. Bu albüm yaptıklarımı insanlar da dinlesin diye yapıldı. Hatta albüm çıkarmak şart da değil. Çünkü benim derdim para kazanmak değil. Bu işi sadece sevdiğimi için, hayatamı renklendirmek için yapıyorum.
- Albümlerinizde genelde beste ve sözler size ait. Başkalarının bestelerini söylememek gibi bir prensibiniz mi var?
- Öyle bir derdim yok. Örneğin, Sezen Aksu ya da Kıraç'ın öyle şarkıları var ki tam "Benim şarkılarım" diyebileceğim şarkılar. Ya da ben Sezen Aksu'dan etkilenmiş ve benzer şarkılar yapmış olabilirm. Ama bundan gocunmam. Çünkü hepimiz o şarkılarla büyüdük.
- Beste yaparken evinize mi kapanırsınız yoksa ilham denen şey sizi her durumda bulur mu?
- İkisi de oluyor ama ruh hali çok önemli burda. O dalga gibi içinde büyümeye başlıyor. Ufaktan sinyaller veriyor zaten.
- Ebru Gündeş size eşlik ediyor iki şarkıda...
- Evet. Ebru'yu çok severim. Ne şanslıyım ki öyle bir arkadaşım var. Albümü bitirmek üzereydik, stüdyonun önünden geçerken aradı. Geldi, gözleri daldı ve "Metin çok beğendim albümü. Önceden haber verseydin çorbada tuzum olsun isterdim" dedi. Ben de "Ne olacak beş sene bekledim iki gün daha beklerim" dedim. Bitmiş şarkının üstüne o an içinden geldiği gibi okudu.
(Aynur Erdem'in 27.11.2005 tarihli Sabah Aktüel Pazar'daki Metin Arolat röportajından)

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile