18 Kasım 2005

Hacivat-Karagöz gibi, Sezen Aksu dahi

Pazarlamanın dünyaca tanınmış isimleri, pazarlamanın geleceğine ilişkin görüşlerini ve başarılı pazarlamaya giden yolların sırlarını Türk iş dünyası ile paylaştı. MediaCat tarafından düzenlenen ve Garanti Bonus Akademi işbirliği ile düzenlenen MediaCat Forum 2005 ‘Warketing, Pazarlamada Zafere Giden Yol’ konulu konferansın ilk konuşmacısı Garage Technology Ventures’ın kurucularından Guy Kawasaki, ‘Tanrı gibi yarat. Kral gibi yönet. Köle gibi çalış’ başlıklı konuşmasında Marketing’in yerini alan ‘Warketing Felsefesi’nin temellerini anlattı. Hürriyet ve CNN Türk’ün basın sponsorluğunu yaptığı konferansı, Anadolu Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı Ferruh Uztuğ yönetti.

Reklamcı Serdar Erener, reklamcılıkta kulağa daha fazla önem verilmesi gerektiğini söyledi. ‘Türkler kulaklarıyla yaşar’ diyen Erener, ‘İnsanlara bir şey satmak istiyorsanız ve iyi bir ses fikriniz yoksa başarılı olamazsınız’ dedi. Bunda Sezen Aksu en iyi örnek olduğunu söyleyen Erener, Aksu’nun kulağı ve kalbiyle yaşadığını ve insanların kalbini kulaklarından içeri girerek fethettiğini söyledi. Çok başarılı bulduğu Sezen Aksu’nun bir dahi olduğunu düşündüğünü söyleyen Erener, Türk tüketicisini Hacivatlar ve Karagözler şeklinde ikiye ayırdı ve hepimizde hem Hacivatlık hem de Karagözlük olduğunu söyledi.

(17.11.2005 tarihli Hürriyet'ten)

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile