Hacivat-Karagöz gibi, Sezen Aksu dahi

Reklamcı Serdar Erener, reklamcılıkta kulağa daha fazla önem verilmesi gerektiğini söyledi. ‘Türkler kulaklarıyla yaşar’ diyen Erener, ‘İnsanlara bir şey satmak istiyorsanız ve iyi bir ses fikriniz yoksa başarılı olamazsınız’ dedi. Bunda Sezen Aksu en iyi örnek olduğunu söyleyen Erener, Aksu’nun kulağı ve kalbiyle yaşadığını ve insanların kalbini kulaklarından içeri girerek fethettiğini söyledi. Çok başarılı bulduğu Sezen Aksu’nun bir dahi olduğunu düşündüğünü söyleyen Erener, Türk tüketicisini Hacivatlar ve Karagözler şeklinde ikiye ayırdı ve hepimizde hem Hacivatlık hem de Karagözlük olduğunu söyledi.
(17.11.2005 tarihli Hürriyet'ten)
0 Yorum Ekle:
Yorum Gönder
<< Home