07 Kasım 2005

Git, git, git...me dur ne olursun

"madem ki istiyorsun öyleyse durma git
beni düşünme rahat ol yalnız kalabilirim
sen de bilirsin hiçbir acı sonusuza dek sürmez
hatta her an yeniden sevebilirim

olmazdı ben de biliyorum haklısın haydi git
korkma seninle gerçekten dost olabilirim
aslında ben de uzun zamandan beridir sana
ayrılmak istediğimi söylemedim haydi git
git, git...

"...İnsana böyle bi efelik gelir ilk önce. Daha doğrusu, yani, hepimiz bildiğimiz halde ilişkilerdeki iktidar mücadelesini; kendimize yeniliyoruz, aynı numaraları döne döne yapıyoruz. Yani, o karşısındakini tartıyo o sırada. Yani, ben çok yaptım da. Bi sallıyosun, bi gidiyo. Bırakınca, işte o zaman çok fena oluyor. Peki diyip giden bütün oyunu bozuyo. Ondan sonra "..me" demesi, dünyanın en onur kırıcı şeyi. Yani, nereden çeviriceğini, ne dümen yapıcağını, şaşırıyo insan. onun için ben artık değiştim yani. direk "gitme, otur" diyorum ya, "şimdi napıcan?" diyorum. Hani gitcen de ne olucak, başka bişey mi olucak? yine de tabi bu şarkılar çok şiddetli bi aşk sırasında yazıldığı için, acayip bir gerçeklik. Ama kan, cinayet.. yani, ortalığı kan.. Tabancayla kovaladım adamı. Evet, yemin ediyorum. İçi boştu gerçi ama, tabancayla kovaladım. Uzun namlulu smith wesson. Benden büyük tabanca. Levent sokaklarında. Naapsın? O da dünya değiştirdi..."

...me dur ne olursun
gitme kal yalan söyledim
doğru değil ayrılığa daha hiç hazır değilim
aramızda yaşanacak yarım kalan bir şeyler var
gitme dur daha şimdiden deliler gibi özledim.

ikimiz için de doğru olan böylesi git
inan bana sandığın kadar üzgün değilim
içimde yepyeni bir hayata başlamanın
sevinci ve heyecanı var artık git.

3 Yorum Ekle:

Anonymous Adsız said...

ne söylene bilirki bunun için abla sen süpersin şarkı süper kim aynı cümle içinde hem git hem gitme diyebilirki süper bu ya süper bıkılacak gibi değil dinledikçe dinleyesim geliyor

4:46 ÖS  
Anonymous Adsız said...

ah be sezen abla içimi gene parçaladın her şarkın yeni bir vurgun gibi bana seni şarkılarını çok seviyorum

4:50 ÖS  
Blogger 3mr3 said...

bunu söylediği konserin videosu var mı ???

3:53 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile