13 Ekim 2005

Uçak korkusunu nasıl yendim?

Sezen Aksu, uçak korkusunu nasıl yendiğini şu sözlerle anlatıyor: ‘Bir ödül töreni için uçakla yolculuk yapmam gerekiyordu, ama uçmaktan çok korkuyordum. Uçakta Halit Abi de (Kıvanç) vardı. Halit Abi beni yatıştırmak için bir bardak içki verdi. İçki ile aram iyi değildir. İçkiyi içtim, Halit Abi beni kokpite götürdü. Orada pilotun kelini öpmeye başladım. Can derdine düşmüşüm, uçmaktan korkuyorum ya, pilotu öpüyorum. Orada pilota telefonumu ve adresimi vermişim, görüşelim demişim. Pilotu öperken Halit Abi beni tutmaya çalışıyordu. Alkolün etkisiyle yaptıklarımın farkında değilim. Pilot daha sonra beni aradı ama albüm çalışmam var diyerek ektim.’

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile