10 Ekim 2005

Starlık kurallarına uymak zorunda değilim


Bu kez karşımızda alıştığımız Levent Yüksel yok! Starlık kurallarına uymayan bir star olduğunu söyleyecek kadar kendinden emin, ‘Hiçbir şeyin huzurumu bozmasına izin vermem’ diyecek kadar da cesur!

- Dışarıdan bakınca Levent Yüksel bu dünyaya ait değil gibi! Hiç hırsların, kaygıların yok mu?
- Biliyorsun ben gittim, geldim. Beynimdeki bir virüs nedeniyle damarlarımdan biri tıkandı. İki gün hiç uyanmadım. Bu olaydan sonra hayata bakış açım değişti. Her insan lüks bir şeyler ister. Ama beş dakika boyunca denizi seyretmek insan için gerekliymiş, bunu anladım. O sırada izlediğin manzara, hayatın boyunca görebileceğin en güzel manzara olabilir! Ya da bir arkadaşınla yaptığın sohbet, en güzel sohbetin olabilir. Dolayısıyla ‘Hayatımı dolu dolu yaşıyor muyum?’ sorusu geliyor ve evet yaşıyorum! Hiçbir şey benim huzurumu bozamaz. İzin vermem çünkü.
- Peki ya işin gereği gündemde olmak ve aynı zamanda huzurunu korumak... Zor değil mi?
- Popüler kültürümüzde müzik, çok çabuk tüketilen bir şey! Bu yüzden çok üretmek lazım. Bana göre ancak böyle gündemde kalabilirsin. Ama ben gündemde olmaktan hoşlanan bir adam değilim! Yaptığım işin dört dörtlük olması benim için çok daha önemli!
- Peki unutulmaktan korkmuyor musun?
- Ben starım! Evet, kabul ediyorum ama starlığın her kuralına uymak zorunda değilim! Birçok insan reklam amaçlı çıkıp, devamlı konuşuyor. Ben ne yapıyorum? Normal yaşantıma devam ediyorum. Mesela evde olduğum zaman hiç kimseyi istemem yanımda, sadece köpeğim olmalı! Stüdyoya girer müziğimi yaparım. Oradan da evime dönerim. O kadar! Bu tamamen yaşam biçimiyle alakalı bir şey. Acaba unutulur muyum? Yok, böyle şeyleri kafama takmam ben!
- Sonuçta bu işten para kazanıyorsun ama...
- Bu işe ilk başladığımda Sezen’e ‘Para kazanacak mıyız?’ diye sordum. O da bana dedi ki: ‘Sen işini doğru yap. Yaptığın zaman para mutlaka gelir!’ Müzik dediğin iş; sabah sekiz, akşam beş değil! Gecenin bir vakti yatağından kalkıp, beste yapabilirsin. Müzik yapıyorum ama söz yazamıyorum! Çünkü şarkı sözü yazmak kolay bir şey değil. Bir takım kuralları var. Bunu yapabilen insan sayısı iki elin parmaklarını geçmiyor zaten. Benim için Mazhar Alanson, Bülent Ortaçgil, Sezen Aksu, Şehrazat çok güzel söz yazabilen insanlar...
- Müzik dışında bir gelecek hayali var mı Levent Yüksel’in?
- Yarınımın bile hayalini kurmuyorum! Müzik dışında bir hayatım yok zaten. Mesela ben köpeğimle çok mutluyum. Ama köpeğim 11 yaşında ve ben onu yaşatabilmek için elimden gelen her şeyi yapacağım. Hastalık derecesinde bilgisayara tutkunum. Tuhaf elektronik oyuncaklara meraklıyım. Uzaktan kumandalı arabalarım var. Acayip kafa dinlendiriyor! Yabancı müzisyenlerin konser DVD’leri var, onları izlemekten zevk alıyorum. Anlayacağın müzik dışında ne bugünüm, ne de yarınım var!
- Zevk aldığın her şey Levent’in tek başına dünyası! Bir kadının Levent’in dünyasında yeri ne kadar?
- Çok zor ama imkansız değil!
(Pınar Yılmazerler'in 10 Ekim 2005, Hürriyet Kelebek'teki röportajı.)

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile