28 Ekim 2005

Sezen Aksu'dan

"Şarkılarımı dinleyin siz, konuşmalara bakmayın. Onların hepsinden bir dakikada cayarım. Beş dakika önce söylediğimi beş dakika sonra değiştirme özgürlüğünü elimde tutuyorum. Her şey değişebilir. Değişmeyen tek şey değişimdir. Benim işimi yapan insanlarda bir süre sonra kendini dünyanın merkezi gibi görme tehlikesi baş gösterir. Starlık, yıldızlık, başkalarında farklı olmak... Bunlar benim için uyduruk şeyler şu anda. Bunu öğreninceye kadar da belli bir zaman geçti ama. Herkes size kraliçe derken aslında minicik bir nokta olduğunuzu bilmek, bunu kabul etmek çok acı verici. Ben kendime kendimi yutturamıyorum, kim yutturacak bana beni? Çelik gibi bir sinir sistemi gerekiyor. Kendimle çok mücadele ettim gerçekten. Çelik gibi olabildim mi bilmiyorum ama ben ilişkilerim açısından da şanslıyım. Çok iyi insanlar var yanımda. Lüzumsuz, bol kepçe methiyeleri ve kişilik problemi taşıyan eleştirileri ayırabiliyorum artık. Gerçekten fikir, öneri, zeka taşımayan şeyler çok fazla ilgilendirmiyor; dinler gibi yapıyorum ama alabileceğim bir şey yoksa zaman kaybetmiyorum onlarla. Bu Sezen Aksu kimliğine fazla kapılınca, şahane; uçarsınız! En ufak bir şey geldiği zaman da ölmek isteyecek kadar acı çekersiniz."

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile