28 Ekim 2005

Sezai ile Mefaret

Bülent Ersoy, Sezen Aksu'ya Sezai diye hitap edermiş. Sezen Aksu da Bülent Ersoy'a Mefaret dermiş.
Bülent Ersoy, Sezen Aksu ile arasındaki dostluğu şöyle anlatıyor:
"80 yılında Müjde Ar ve Sezen Aksu ile birlikte Maksim Gazinosu'nda çalışıyorduk. Veda gecesinde ben Müjde'nin tuvaletini giymiştim. Onlar da gazinoda çalışan iki çocuğun kıyafetini giyip, bıyık taktılar ve bu halde sahneye çıktık. Sezai'yi çok severim. Her sevdiği erkekten ayrılınca bana gelirdi. Ben onun ağlama duvarıydım. Oğlunun babasından ayrıldığında da gelmiş, kulağındaki elmas küpeleri 'Bunları sana vermek istiyorum' diye bana takmıştı. Çok efendi kızdır. Ben edepsizlik yapmaya kalksam o yapmaz. Hayatımda kimseyi kıskanmadım. Benim rakibim yine Bülent Ersoy'dur. Sezen de hem benim hem herkesin kıymetlisidir."
(Şengül Balıksırtı'nın 24.02.2004 tarihli Sabah Günaydın'daki yazısından)

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile