14 Ekim 2005

Sarıyer'in delisi

İnsanların çevreye ve birbirlerine saygısızlığına isyan eden, yolda sigara içenlerle ve çöp atanlarla tartışan Müjde Ar, şehrin delisi gibi ortalarda dolaştığını söylüyor.
Çevreci kimliğiyle tanınan Müjde Ar, Ulusoy Travel dergisine ilginç açıklamalar yaptı. Duyarsız ve vurdumduymaz insanlara tahammül edemediğini belirten Ar, bu yönüyle uzun süredir oturduğu Sarıyer’de herkesin gözünü korkuttuğunu söyledi. Boş gördüğü yere ağaç diken ünlü sanatçı, ‘10 yıldır durmadan ekip biçiyorum. Sadece buraya 400-500 ağaç dikmişimdir. Belediyeden randevu istedim, vermediler. Korka korka, ne istiyor bu kadın diye soruyorlar’ dedi.
İstanbul’da insanların çevreye ve birbirlerine saygısız davranmasına isyan eden Ar, şehrin delisi gibi ortalıklarda dolaştığını şu sözlerle anlatıyor: ‘Yolda sigara içenle, sokaklara çöp atanla, taksiciyle kavga ediyorum. Her gün sokakta birkaç kişiyle dalaşıyorum. Köpekleri zehirlediler, rezalet çıkardım. Geçen gün önümdeki arabanın şoförü dışarı tükürdü. Adamı yakalayıp, ben de suratına tükürdüm şok oldu. Vukuatlarım çok yani.’
Halim olsa köprüye kendini zincirleyen Greenpeace’çilere katılırdım’ diyen Müjde Ar, eşi Ercan Karakaş’ın sayesinde durulduğunu söylüyor.
Söz yazarı Aysel Gürel de çılgınlık konusunda kızı Müjde Ar’dan geri kalmıyor. Rengarenk perukları, sıra dışı kostümleri ve sivri açıklamalarıyla kendinden söz ettiren Gürel, son olarak Beyoğlu’ndaki bir kulüpten çıkışta çöp arabasına otostop yapmış, görevliler de onu kırmayarak kendisini Teşvikiye’deki evine kadar bırakmıştı.
(14 Ekim 2005 Hürriyet Kelebek)

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile