09 Ekim 2005

Kudurmuyorum





















Sezen Aksu'dan aldığı 'Şımarık' ve 'Şıkıdım' adlı şarkılarla adını yurtdışında da duyuran Tarkan'ın ünlü sanatçıyla arası bir dönem telif hakları yüzünden açılmıştı biliyorsunuz. Ancak popstar Tarkan, 'Prensesim' dediği Minik Serçe ile barıştı. Hatta yakında piyasaya çıkacak yeni albümü için de iddialı mı iddialı bir şarkı kaptı. İşte 'Kudurmuyorum' adını taşıyan ve yeni albümüne isimini verecek olan şarkının sözleri.

"Canın cehenneme kadın
Çık git evimden
Soğudum hem senden hem de kendimden
Nerede soyunduysan orada giyin
O yatağa artık yatamam ben
Herkes bilir aldatmayı
Yaptığın hata
Hakeden hazmeder hala
Ben değerliyim bilmiyor musun
Canım istemiyor yaklaşma bir daha
Çıplak değilim yorulduğumdan
Uzandım ama uyumuyorum
Bu sefer anla tavırlarımdan
Ben artık sana kudurmuyorum."

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile