13 Ekim 2005

Karşıyım

Uzun süredir albüm yapmayan Harun Kolçak’ın, yeni bir albüm için tek şartı vardı: Ya Sezen Aksu ile çalışacaktı, ya da bir daha albüm yapmayacaktı. Eski öğrencisini okuluna tekrar kabul eden Aksu'nun, Kolçak'a sadece şarkı vermeyeceği, aynı zamanda albümün prodüktörlüğünü de üstleneceği belirtiliyor. Albüm çalışmalarına geçtiğimiz günlerde başlayan Kolçak'ın bir hayli mutlu olduğu gözlenirken, albümün çıkış şarkısı 'Karşıyım' olarak belirlendi. Sezen Aksu "Karşıyım"ın sözlerini büyük usta Erol Günaydın için yazmıştı.

KARŞIYIM
bana sakın anlatmayın inanmıyorum
bu ezbere bu demode cümlelere
beni ikna edemiyor hiç bir cevap
hiç aldırmıyorum bu gülmelere
karşıyım herşeye karşıyım, var mı
rabbim adaletin bu kadar mı
karşıyım ille de (alayına) karşıyım var mı
rabbim adaletin bu kadar mı
atın ölümü arpadan
hadi gelin arkadan
yarı yolda bırakan
taş olsun
aşk yoksa eğer imzan batsın
karılar kocalar boş olsun
hadi versinler cezamı rabbim
hür doğdum, hür öleceğim
ya efendisi olacağım kendi hayatımın
ya bu yerden gideceğim
Dinlemek mi istedin? Tıkla o zaman.
Bir de Sezen Aksu'dan dinle - izle: Tıkla

1 Yorum Ekle:

Anonymous Adsız said...

teşekkürler
çok makbule geçti
eline sağlık site harika

5:10 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile