12 Ekim 2005

Bir Dost: Müjde Ar




Müjde Ar 1954 yılında Fatih'te doğdu. O zamanki adı Kamile Suat Ebrem idi.
Üç yaşındayken annesi Aysel ile babası Vedat ayrılınca annesi ve kardeşi Mehtap'la Fatih'te yaşamaya başladı.
Çocukluğundan hatırladığı kareler, annelerinin onları bırakıp turnelere gitmesi, bir de annesinin telkinleriyle erkeklere duyduğu güvensizlik. Ayrıca Aysel Gürel kızlarını dövmekten hiç çekinmediğini de kendi söylüyor.
İlk kez 14 yaşında tiyatro sahnesine çıktı. 18 yaşında film ve fotoroman yapımcısı Samim Değer ile evlendi.
Türkiye O'nu Halit Refiğ'in yönettiği televizyon dizisi Aşk-ı Memnu ile tanıdı. Bu sırada annesinin ve eşinin teşvikiyle Müjde Ar adını kullanmaya başladı.
Müjde Ar Samim Değer'den sonra uzun yıllar müzisyen Atilla Özdemiroğlu ile birlikte oldu. Şimdi politikacı Ercan Karakaş ile beraber.
Müjde Ar, Sezen Aksu ile nasıl tanıştığını şöyle anlatıyor: "Bir gün Samim'in bağırmasıyla uyandım. Yeni çekime başlayacak, kadın oyuncu gelmemiş. "Ben oynarım" dedim. "Ama paramı isterim." Fotoroman yayınlanınca çuvalla mektup geldi. "Kim bu kız" diye soruyorlar. O sene 20'den fazla fotoroman çektim. Sezen o günlerde gazeteye bakıp "Ne güzel kız" dermiş. Fotoroman kraliçesi oldum. Sonra "Aşk-ı Memnu" geldi. İzmir Fuarı'nda şarkı söylüyorum. Müthiş bir ilgi var ama İzmir gazetelerinde korkunç yazılar çıkıyor. "Karga gibi sesle sahnede ne işi var" diye. Bir gün Sezen geldi kulise "Hiç fena söylemiyorsun, üstelik çok güzelsin, sesin çıkmasa da olur" dedi. Öyle tanıştık, sonra hiç ayrılmadık. O günlerde onun da parası yoktu. Bir gece haftalıkları bana getirdiler. Sezen'in haftalığını onun kucağına koydum. Sanki çok kirli bir şeymiş, kucağına kezzap dökülmüş gibi paraları yere attı. Parayla o kadar ilişkisi yok ki, senelerdir beraber sokağa çıkarız, para çantası taşımaz. Para kirli bir şey onun için. Bir dönem mali işleriyle ben ilgilendim ama şimdi kendi hesabını kendi yapabiliyor."

0 Yorum Ekle:

Yorum Gönder

<< Home

 8o  XMLº 
Blogwise - blog directory
Music Blog Top Sites
blog search directory
Blogarama - The Blog Directory
Proogle.de
Link Dünyası>
Technorati Profile